کد خبر: 689153
تاریخ انتشار :

اتلتیکو خشمگین از بل ین گام: بفرما، مصدومش کردی!

باشگاه اتلتیکو مادرید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد آنخل کو ره آ، مهاجم آرژانتینی‌اش، به دلیل تکل جود بل ین گام در دقایق پایانی دیدار اخیر دو تیم مصدوم شده است.

اتلتیکو خشمگین از بل ین گام: بفرما، مصدومش کردی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اتلتیکو مادرید مصدومیت ستاره آرژانتینی‌اش آنخل کوره‌آ را تایید کرد و در بیانیه‌ای که به این مناسبت منتشر کرد نشان داد از رئال مادرید و جود بلینگام به دلیل اتفاقات دقایق پایانی دیدار اخیر دو تیم ناراضی است و بلینگام را عامل این مصدومیت می‌داند.

در بیانیه روخی‌بلانکو تایید شده که کوره‌آ از ناحیه رباط زانوی خود دچار کشیدگی نوع 1 شده است. کوره‌آ در تمرین امروز اتلتیکو مادرید حضور داشت، اما به صورت انفرادی به تمرین پرداخت و در تمرین گروهی شرکت نکرد.

کوره‌آ به گفته باشگاه اتلتیکو امروز صبح با ام‌آر‌آی تصویربرداری شده و بعد از بررسی اسکن‌ها توسط پزشکان متخصص مصدومیتش تایید شده است.

بیانیه اتلتیکو مادرید که در سایت باشگاه منتشر شده است

دو تیم بزرگ شهر مادرید یکشنبه‌شب اولین دربی دلا کپیتال این فصل را به میزبانی اتلتیکو برگزار کردند. دیداری که با پیروزی 3-1 تیم میزبان بر رئال به پایان رسید. در دقایق پایانی جود بلینگام با تکلی خشن باعث سرنگونی کوره‌آ شد و این حرکت او خشم بازیکنان و نیمکت اتلتیکو را به دنبال داشت.

اتلتیکو مادرید در بیانیه رسمی‌ای که در سایت باشگاه منتشر کرده عکس لحظه خطای جود بلینگام روی کوره‌آ را استفاده کرده تا نشان دهد این ستاره انگلیسی رئال را عامل مصدومیت مهاجمش می‌داند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها