کد خبر: 689348
تاریخ انتشار :

فدراسیون فوتبال ایتالیا از مانچینی شکایت می‌کند!

گا بری له گرا وی نا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، اعلام کرده است که این فدراسیون، شکایت از روبرتو مانچینی، سرمربی سابق تیم ملی این کشور را در دستور کار قرار داده است.

فدراسیون فوتبال ایتالیا از مانچینی شکایت می‌کند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی که سابقه قهرمانی یورو را با تیم ملی ایتالیا در کارنامه دارد، از هدایت این تیم استعفا داد و حدود یک ماه پیش با قراردادی، به تیم ملی عربستان پیوست. گابریله گراوینا، رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده است که این فدراسیون قصد دارد احتمال شکایت از مانچینی را بررسی کند و علیه او اقدام قانونی انجام دهند.

گراوینا پس از جلسه شورای فدرال روز پنج‌شنبه با رسانه‌ها صحبت کرد. او گفت: «فدراسیون یک تیم حرفه‌ای را مسئول دادن نظر فنی و حقوقی کرده است تا بفهمیم آیا امکان دریافت خسارت از مانچینی ممکن است یا نه.»

گراوینا افزود که شورا پس از دریافت نظر حقوقی از این تیم حرفه‌ای استخدام شده توسط فدراسیون، در مورد مراحل بعدی بحث خواهد کرد.

سرمربی ایتالیا قبلا توضیح داده که ترک تیم ملی ایتالیا ارتباطی با پیشنهاد عربستان سعودی ندارد و بیان کرده که برخی تصمیمات گرفته شده توسط گراوینا، به ویژه در مورد کادر فنی او، منجر به استعفای او شد.

حالا فدراسیون می‌خواهد بررسی کند که آیا می‌تواند خسارتی به دلیل ترک ناگهانی مانچینی دریافت کند یا نه.

گراوینا در شب چهارشنبه در جشن شام گالا رایدرز در رم با مانچینی برخورد کرد‌.

گراوینا درباره این برخورد گفت: «من اواخر مراسم مانچینی را دیدم که با او ملاقات کردم و به او احترام گذاشتم، زیرا احترام و تربیت از ارزش‌های کلیدی در ورزش هستند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها