کد خبر: 689467
تاریخ انتشار :

تسویه حساب با خرید سی تی: چه پولی حیف کردید!

تعویض ماتئوس نون ز، خرید جدید پرتغالی منچسترسیتی، در شروع نیمه دوم توسط پپ گواردیولا فرصتی در اختیار هواداران و و لو ز گذاشت تا علیه بازیکن سابق تیم شان شعار بدهند.

تسویه حساب با خرید سی تی: چه پولی حیف کردید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ماتئوس نونز، هافبک پرتغالی، امسال تابستان در شرایطی جنجالی ولورهمپتون را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست.

نونز برای اینکه هر طور شده وولوز را راضی کند تا اجازه خروجش صادر شود از تمرین کردن با این تیم خودداری کرد و این رفتار او خشم باشگاه و هواداران را به دنبال داشت.

امروز که منچسترسیتی در هفته هفتم لیگ برتر به خانه وولوز رفته بود پپ گواردیولا از این ستاره جدید پرتغالی از ابتدا در ترکیب تیمش استفاده کرده بود. اما نیمه اول با برتری 1-0 وولوز به پایان رسید و به نظر می‌رسید پپ از عملکرد نونز به هیچ وجه راضی نیست چرا که در بازگشت سیتی به زمین در نیمه دوم مشخص شد اسکار باب به جای ماتئوس نونز وارد زمین شده است.

هواداران وولوز که شاهد تعویض این بازیکن سابق‌شان بین دو نیمه بودند فرصت را برای تسویه حساب با او مناسب دیدند. شعارها علیه هافبک پرتغالی در استادیوم مولینکس آغاز شد و هواداران علیه او فریاد می‌زدند:" ماتئوس نونز، عجب پولی حرام کردید!"

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها