کد خبر: 689474
تاریخ انتشار :

سوپر گل آرژانتینی هشت دقیقه دوام آورد (عکس)

خول ین آل وا رز، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی، روی یک ضربه ایستگاهی گلی تماشایی به ثمر رساند تا سی تی را به بازی برگرداند. هر چند سی تی بار دیگر دروازه‌اش را مقابل و و لو ز باز شده دید.

سوپر گل آرژانتینی هشت دقیقه دوام آورد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که در نیمه اول دیدارش با وولوز با گل به خودی روبن دیاز این نیمه را با شکست 1-0 به پایان برده بود در نیمه دوم با گل استثنایی خولین آلوارز به بازی برگشت اما هشت دقیقه بعد هوانگ، ستاره کره‌ای وولوز، بار دیگر تیمش را پیش انداخت تا سیتی باخت را در یک قدمی‌اش احساس کند.

سیتی که در شروع نیمه دوم برای رسیدن به گل تساوی بی‌تابی می‌کرد در دقیقه 58 نزدیک به محوطه جریمه وولوز صاحب یک ضربه آزاد شد. خولین آلوارز که پشت توپ ایستاده بود با تیزبینی متوجه شد سا، دروازه‌بان وولوز، بیش از آنچه باید به سمت چپ دروازه متمایل شده. ستاره جوان آرژانتینی با یک ضربه تماشایی توپ را دور از دست‌های سا و نزدیک به تیر اول به تور دروازه چسباند تا امیدهای شاگردان پپ زنده شود.

اما این امید تنها هشت دقیقه ادامه داشت. در دقیقه 66 سمدو از سمت راست پیشروی سریع خود را آغاز کرد. سانتر سمدو را ناتان آکه دفع کرد ولی این توپ به هی چان هوانگ کره‌ای رسید. شوت او به یک بازیکن سیتی برخورد کرد ولی ماتئوس کنیا توپ برگشتی را دوباره در اختیار هوانگ گذاشت تا او این بار با ضربه‌ای محکم از فاصله نزدیک دروازه سیتی را باز کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها