کد خبر: 689893
تاریخ انتشار :

حتی نانوایی‌ها هم امباپه را دست می‌اندازند! (عکس)

یک نانوایی معروف به شکست سنگین پاری سن ژرمن به همراه کی لیان امباپه مقابل نیوکسل کنایه زد.

حتی نانوایی‌ها هم امباپه را دست می‌اندازند! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه پس از سوژه شدن به رویاپردازی در مورد پخت استیک توسط حساب کاربری گرگز در توییتر مورد تمسخر قرار گرفت.

کیلیان امباپه شب گذشته در بازی دور دوم گروهی لیگ قهرمانان اروپا به همراه پاری سن ژرمن با نتیجه 4-1 مقابل نیوکسل شکست خورد.

امباپه در این دیدار نمایش دور از انتظاری داشت و گل پی‌اس‌جی هم توسط لوکاس هرناندز به ثمر رسید.  

نیوکسل پس از برتری هیچگونه کری‌خوانی برای حریف نداشت، اما طرفداران آن‌ها ضمن ابراز خوشحالی خود، با کنایه نسبت به حریف فرانسوی این برد را جشن گرفتند.

یکی از هواداران نیوکسل هنگام بازتاب عملکرد امباپه با انتشار یک تصویر از او که لب‌هایش را به هم می‌فشارد و در حال فکر کردن است، در رسانه‌های اجتماعی نوشت: "مطمئن بودم برنده می‌شویم، چون پیش‌بینی کرده بودم که 2-1 برنده می‌شویم. دیشب تیم نمایش خودش را نشان داد. این طرف (امباپه) تمام شب فقط به پخت استیک گرگز فکر می‌کرد. همان‌جا، او در حال لیسیدن لب‌هایش است و به فکر بعد از بازی است."

طولی نکشید که حساب نانوایی‌های زنجیره‌ای گرگز در توییتر به این توییت پست پاسخ داد و کنایه سنگینی به امباپه زد. آن‌ها وقتی از ادعای پخت استیک مطلع شدند، نوشتند: "امروز که با نتیجه 4-1 آمد، از او استقبال کردیم..."

پاری‌سن‌ژرمن در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا با میلان، دورتموند و نیوکسل حضور دارد و شاگردان لوئیز انریکه با این شکست با کسب 3 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها