کد خبر: 691275
تاریخ انتشار :

ابراز نگرانی حریف ایران از وضعیت خاورمیانه!

فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ پیش از تقابل با ایران در مرحله انتخابی جام جهانی، نسبت به وضعیت امنیتی خاورمیانه واکنش نشان داد.

ابراز نگرانی حریف ایران از وضعیت خاورمیانه!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ پس از پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت برابر تیم ملی بوتان، توانست جواز حضور در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2026 آمریکا، کانادا و مکزیک را کسب کند. با این حال آنها نسبت به وضعیت امنیتی خاورمیانه ابراز نگرانی کرده‌اند.

هنگ‌کنگ که در بازی رفت با چهار گل بوتان را شکست داده بود، در مسابقه برگشت با 2 گل شکست خورد، ولی به دلیل برتری در مجموع دو مسابقه، راهی مرحله گروهی شد و در نخستین بازی نیز باید در تهران به مصاف ایران برود.

سایت مورنینگ پست هنگ‌کنگ در این زمینه نوشته است:

شاگردان یورن اندرسن قرار است در گروه E به مصاف ایران، ازبکستان و ترکمنستان بروند و اولین بازی خود را در تاریخ 25 آبان در تهران برگزار خواهند کرد و پنج روز بعد نیز در خانه به مصاف ترکمنستان می‌روند.

تشدید تنش‌ها در منطقه (خاورمیانه) این سوال را در مورد امکان سفر تیم هنگ‌کنگ مطرح کرده است. سخنگوی فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ گفت: ما می‌دانیم که وضعیت در خاورمیانه پیچیده است. مدیران ما درباره بررسی ایمنی سفر تصمیم‌گیری خواهند کرد.

فیفا در پاسخ به مورنینگ پست گفت که کنفدراسیون فوتبال آسیا مسئول تایید شهرها و استادیوم‌ها بر اساس مقررات مسابقات است.

این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا نظری درباره این موضوع نداده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها