کد خبر: 691524
تاریخ انتشار :

خیال رئال راحت شد: ستاره محبوب مصدوم نیست

مصدومیت ادواردو کا ما وین گا، ستاره رئال مادرید، جدی نیست و او می‌تواند تیمش را در دیدارهای پیش رو همراهی کند.

خیال رئال راحت شد: ستاره محبوب مصدوم نیست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کاماوینگا از زمان پیوستن به رئال مادرید توانست خیلی زود جایش را در ترکیب این تیم پیدا کند و به بازیکنی محبوب در بین بازیکنان، کادر فنی و هواداران این تیم تبدیل شود. 

او فصل گذشته نقش مهمی را برای تیمش ایفا کرد و در زمانی که آنها با بحرانی جدی به دلیل مصدومیت‌های متعدد بازیکنان خط دفاعی روبرو بودند، توانست جای خالی هم تیمی‌هایش را پر کند و عملکرد خوبی را در پست غیر تخصصی‌اش به نمایش بگذارد. 

بعضی از رسانه‌های اسپانیایی روز گذشته خبر داده بودند که این بازیکن به دلیل مصدومیت نتوانسته تمرینات رئال را به پایان برساند و به همراه دو پزشک این باشگاه راهی کلینیک شده است. 

این خبر شوک بزرگی برای کادر فنی و هواداران رئال بود و آنها را به شدت در آستانه بازی حساس برابر بارسلونا که قرار است روز شنبه برگزار شود نگران کرد اما حالا به نظر می‌رسد که این مصدومیت زیاد جدی نیست. 

خبرنگاران نزدیک به رئال خبر داده‌اند که کاماوینگا از شرایط فیزیکی خوبی برخوردار است و حتی می‌تواند این تیم را در بازی امشب برابر براگا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان همراهی کند و مشکلی از این بابت نخواهد داشت. 

این خبر بسیار خوبی برای آنچلوتی هم هست که حساب ویژه‌ای روی این بازیکن در ترکیب تیمش باز می‌کند و نقش مهمی را به او محول کرده است، هرچند این احتمال وجود دارد که در این بازی فرصتی برای استراحت به او بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها