کد خبر: 691756
تاریخ انتشار :

تنبیه عجیب بارسلونا برای سخنگوی پرحاشیه

بارسلونا بالاخره پس از توهین میکل کم پس، سخنگوی باشگاه به وینیسیوس جونیور، بازیکن رئال مادرید، تصمیم گرفت این عضو باشگاه را تنبیه کند.

تنبیه عجیب بارسلونا برای سخنگوی پرحاشیه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سه‌شنبه شب و در جریان بازی براگا-رئال مادرید، سخنگوی باشگاه بارسلونا در توییتی، وینیسیوس جونیور را «دلقک» خطاب کرد و معتقد بود که باید به او «سیلی» زده شود.

او سپس خیلی زود توییتش را پاک کرد، اما آثار و اتفاقات پس از آن همچنان ادامه دارد. فلورنتینو پرز به دلیل عدم واکنش باشگاه بارسلونا نسبت به این اتفاق، ال‌کلاسیکوی شنبه را تحریم و اعلام کرد برای این بازی به ورزشگاه نخواهد رفت.

دیشب رافا یوسته، نایب رئیس باشگاه بارسلونا، به صورت شخصی از وینیسیوس عذرخواهی کرد و به او قول داد چنین اتفاقی دیگر تکرار نمی‌شود، اما همچنان خبری از واکنش باشگاه بارسلونا نبود.

 

1945284

تا اینکه امروز خبری منتشر شد و نشان داد بارسلونا هم تنبیهی را برای میکل کمپس در نظر گرفته است. به گفته رسانه‌های اسپانیایی، بارسا تصمیم گرفته که میکل کمپس را از حضور در ال‌کلاسیکوی بسکتبال امشب محروم کند و اجازه حضور او در سالن بسکتبال را ندهد. البته او مشکلی برای حضور در ال‌کلاسیکوی فوتبال در روز شنبه ندارد و می‌تواند این دیدار را از نزدیک تماشا کند.

برخی از هواداران در شبکه‌های اجتماعی از این تنبیه تعجب کرده‌ و در پست‌ها و توییت‌هایشان از این تصمیم انتقاد کرده‌اند.

هواداری نوشته:«آنها واقعا اسم این را «تنبیه» گذاشته‌اند؟»

هوادار دیگری با طعنه گفته:«به شکل ترسناک و ناراحت‌کننده‌ای با او برخورد شده است. به او رحم کنید.»

کاربری هم گفته است:«من هم دوست دارم اینطور تنبیه شوم. مرا از بسکتبال محروم کنید و به دیدن فوتبال ببرید.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها