کد خبر: 692238
تاریخ انتشار :

مورینیو گفت برو بیرون تا وا ران را بخرم!

جان تری خاطره‌ای را فاش می‌کند که قرار بود مورینیو او را اخراج کرده و رافائل وا ران را برای چلسی بخرد.

مورینیو گفت برو بیرون تا وا ران را بخرم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، جان تری فاش کرده ژوزه مورینیو به او و گری کیهیل گفته از تمرین خارج شوند و تهدید کرده که در تمرینات پیش فصل، رافائل واران را از رئال مادرید خریداری خواهد کرد!

تری و کیهیل در دومین دوره حضور مورینیو در استمفوردبریج بین سال‌های 2013 و 2015 بازیکنان اثرگذار خط دفاعی چلسی بودند.

اما خاطره کاپیتان سابق آبی‌ها در پادکست جدید جان اوبی میکل، هافبک سابق چلسی، نشان می‌دهد که سرمربی پرتغالی ترسی از انتقاد شدید بازیکنان باتجربه خود در مقابل سایر اعضای تیم نداشت.

مورینیو قبل از فصل 16-2015 جلسه‌ای را در پیش فصل ترتیب داد و تری لحظه‌ای را به یاد آورد که او و کیهیل توسط سرمربی چلسی به دلیل عملکردشان در تمرین مورد انتقاد قرار گرفتند.

تری گفت: "ما با چند بازیکن بزرگ جدید قرارداد بسته بودیم و او یک تمرین برای مالکیت توپ برگزار کرد. در آن تمرین توپ از من و کیهیل که به عنوان هافبک بازی می‌کردیم، گذشت و گل خوردیم. مورینیو همان لحظه تمرین را متوقف کرد."

تری ادامه داد: "من کاپیتان هستم و کیهیل هم کاپیتان دوم بود. مورینیو گفت: "شما دو نفر، می‌توانید از بازی خارج شوید. من می‌روم و واران و یک مدافع برتر دیگر را با 100 میلیون پوند می‌خرم. شما دو نفر می‌توانید روی نیمکت بنشینید و آن‌ها را تماشا کنید." من و کیهیل اینطور بودیم که لعنتی ما همین سال پیش قهرمان لیگ شدیم، نمی‌توانیم این را باور کنیم. سپس به یکدیگر نگاه کردیم و فکر کردیم که بازی ادامه دارد. تا پایان تمرین، تنها کاری که من و کیهیل انجام دادیم این بود که همه را از میان برداریم. سطح تمرین بالا رفت و بازیکنان جدید از رفتار مورینیو با کاپیتان‌های تیم درس گرفتند. آن تمرین که تمام شد، مورینیو به من و کیهیل گفت: "به همین دلیل شما دو نفر کاپیتان‌های من هستید."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها