کد خبر: 692625
تاریخ انتشار :

ترس ستاره بارسا: فکر کردم در آفساید هستم!

رونالد آرائوخو، ستاره بارسلونا، می‌گوید نگران بوده که در هنگام به ثمر رساندن تک گل این تیم در موقعیت آفساید بوده باشد.

ترس ستاره بارسا: فکر کردم در آفساید هستم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لالیگا در دیداری حساس و تماشایی به مصاف رئال سوسیداد رفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید.

آرائوخو موفق شد تک گل تیمش را در دقایق اضافه و در فاصله چند ثانیه تا سوت پایان بازی به ثمر برساند. این گل ابتدا از سوی داور به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد اما پس از آن کمک داور ویدیویی اعلام کرد که گل درست بوده است. 

این سه امتیاز ارزش زیادی برای شاگردان ژاوی داشت تا همچنان در نزدیکی رئال مادرید و خیرونا در صدر جدول رده‌بندی و در کورس قهرمانی لالیگا بماند. 

آرائوخو پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «می‌دانستم که بازی در آستانه تمام شدن است. وقتی دیدم که گوندوگان توپ را گرفته، فورا از پشت نفوذ کردم و وارد محوطه جریمه شدم. وقتی گل زدم، این احساس را داشتم که از حریف عقب‌تر بودم یا خیلی کم در آفساید بودم. خوشبختانه آفساید نبود و گلم به تیم کمک کرد که پیروز شویم. 

این تیم واقعا فوق‌العاده و بی‌نظیر است. ما ترکیب بسیار خوبی از بازیکنان قدیمی و باتجربه را در اختیار داریم که در کنار ستاره‌های جوان و پر از انگیزه و عطش برای پیروزی قرار گرفته‌اند. این گروه از بازیکنان خارق العاده هستند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها