کد خبر: 692743
تاریخ انتشار :

تو اینجا ستاره می‌شوی سردار!

سردار با گل تماشایی دیر وزش به سرعت وارد قلب هواداران رم شد و این می‌تواند شروع رویاپردازی‌های ستاره ایرانی در تیم ژوزه مورینیو باشد.

تو اینجا ستاره می‌شوی سردار!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته برای رم و سردار شب درخشانی بود. ستاره ایرانی که تا بازی برابر لچه نتوانسته بود برای رم گلزنی کند و البته ژوزه مورینیو به او فرصت کافی هم در ترکیب جالوروسی نداده بود، طلسم را شکست و توانست در دقایق پایانی گل تساوی رم را بزند و مسیر برای بازگشت این تیم هموار شود تنها دقایقی بعد از گل سردار بود که روملو لوکاکو گل دوم و پیروزی بخش رم را به ثمر رساند. گل سردار تماشایی و با ضربه سر بود. ضربه سری که قدرت یک شوت را داشت.

سایت "giallorossi.net" در ستایش از سردار آزمون نوشت: «حضور کم در ترکیب، اما همواره قانع کننده. سردار آزمون آرام آرام دل هواداران رم را به دست می‌آورد و با گل دیروزش، حالا نامزد تبدیل شدن به یکی از ستاره‌های محبوب جدید رم است.

این بازیکن ایرانی که مورد علاقه تمام هم تیمی هایش است، پسری جدی با ذهنیتی خوب و درست نشان داده که واقعاً بلد است توپ را کنترل کرده و آن را به جایی که باید بفرستد. 

مهاجمی که با اکراه از لیست یوفای رم کنار گذاشته شده است. مهاجم تحت مالکیت بایرلورکوزن در تلاش است تا در سری آ برای خود جایی در ترکیب رم باز کند هرچند به نظر می‌رسد در جام حذفی فرصت بیشتری خواهد داشت.

آزمون که در شرایط سخت بدنی به دلیل مصدومیت ساق پا، در تابستان وارد رم شده، تلاش زیادی کرد تا به فرم خوب گذشته بازگردد و حالا پشتکار و ممارست او نتیجه داده است. پیش از بازی دیروز و در دقایق پایانی بازی مقابل مونزا، سردار نشان داده بود که مهاجمی با ویژگی های مهم است: او به لوکاکو پاس گل داده بود، یک ضربه به تیر زد و روی گل الشعراوی نیز نقش داشت.

دیروز مورینیو او را در مسابقه‌ای که مقابل لچه طلسم شده به نظر می‌رسید، وارد میدان کرد و این بازیکن ایرانی خیلی زود پاسخ اعتماد مربی را داد و در بازگشت رم تعیین کننده بود: قدرت ضربه سر او روی ارسال زالوسکی، همه را شگفت زده کرد. 

آزمون که یک مهاجم مرکزی کامل، از نظر بدنی قوی اما از نظر فنی نیز خوب است، قصد دارد رم را متقاعد کند تا او را به شکل قطعی از لورکوزن بخرد و تابستان بعد بازیکن دائمی رم باشد.

سردار به صورت قرضی با حق خرید از بایر لورکوزن آمده، جایی که در تنها فصلی که در بوندسلیگا بازی کرد، شانس چندانی نداشت. سردار را می‌توان با 12.5 میلیون یورو خریداری کرد، قیمتی که در ماه آگوست روی آن توافق شد اما هنوز برای نتیجه گیری زود است. 

مهاجم ایرانی هنوز 6 ماه فرصت دارد تا تیاگو پینتو (یا هر کسی که جای او باشد) را متقاعد کند که این پول را برای تبدیل شدن به یک جالوروسی تمام عیار سرمایه گذاری کند. اما مطمئنا او امروز صبح را در شرایطی متفاوت با روزهای قبل در رم شروع کرده و این می‌تواند سربرگ جدیدی برای سردار در پایتخت ایتالیا باشد.

صفحه توییتر باشگاه رم و سردار نیز پست مشترکی را منتشر کرده اند. تصویر سردار و پائولو دیبالا در این پست با این مضمون دیده می شود: صحنه های قبلا دیده شده در پایان.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها