کد خبر: 692768
تاریخ انتشار :

هوشمند: این هم شانس ما، مدافع راست گل زد!

مدافع نساجی ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند در نیمه دوم دیدار مقابل نوبهار نتیجه را جبران کند.

هوشمند: این هم شانس ما، مدافع راست گل زد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، امیرمحمد هوشمند که در دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا یکی از مهره‌های ثابت نساجی ایران مقابل مومبای سیتی هند و الهلال عربستان بود، در دیدار برابر الهلال بخاطر کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد و پس از آن به دلیل محرومیت انضباطی از سوی ای‌اف‌سی سه بازی پیاپی را از دست داد.

هوشمند که نمایش خوبی در خط دفاعی نساجی داشت، امروز در فهرست مسابقه هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان حضور ندارد و در کنار صابر حردانی، دیگر بازیکن محروم این تیم به‌عنوان مهمان در برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش حاضر شده است.

این مدافع جوان نساجی در خصوص شکست دو بر صفر تیمش در نیمه اول دیدار مقابل نوبهار ازبکستان عنوان کرد: ما بدموقع گل خوردیم. 10 دقیقه اول بازی برای هر تیمی اهمیت دارد. مدافع راست حریف از شانس تیم ما می آید و آنطور شوت والی می زند و توپش در گل می رود. اول بازی هم برای زامهران این اتفاق افتاد ولی گل نشد.

او ادامه داد: ما خیلی خوب بازی می کنیم ولی باید تمرکزمان را بیشتر کنیم ولی نباید گل دوم به گل سوم تبدیل شود. انسان به امید زنده است و امیدواریم در نیمه دوم به برتری برسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها