کد خبر: 692932
تاریخ انتشار :

هجوم ویروس سرماخوردگی به اردوی قهرمان زنان ایران

اردوی خاتون در تاشکند با چالش مبتلا شدن بازیکنان این تیم به ویروس سرماخوردگی مواجه شده است.

هجوم ویروس سرماخوردگی به اردوی قهرمان زنان ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ''ورزش سه''، خاتون بم، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان که این روزها به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد، فردا ظهر درحالی به مصاف قهرمان کره جنوبی خواهد رفت که ویروس سرماخوردگی اردوی این تیم را فرا گرفته است.

شاگردان مرضیه جعفری که در مرحله گروهی این مسابقات با سیدنی استرالیا، هیوندای استیل‌رد کره جنوبی و نسف قارشی ازبکستان هم‌گروه هستند، در دیدار نخست خود روز یکشنبه، مصاف با قهرمان استرالیا را به این تیم واگذار کردند و حالا در دومین مسابقه باید به نبرد با قهرمان کره جنوبی بروند.

این بازی که فردا از ساعت ۱۵ به وقت محلی تاشکند (میزبان رقابت‌های این گروه) و ۱۳:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد، شاید سخت‌ترین نبرد شاگردان جعفری در این تورنمنت باشد و حالا این تیم با چالش ویروس سرماخوردگی نیز مواجه شده است.

تا کنون دو بازیکن این تیم، مونا حمودی و زهرا سربالی با مبتلا شدن به این ویروس به احتمال بسیار زیاد دیدار با هیوندای استیل‌رد کره جنوبی را از دست خواهند داد. بدین ترتیب مرضیه جعفری باید به دنبال پیدا کردن جایگزین مناسب برای دو بازیکن ملی‌پوش خود در ترکیب خاتون باشد. اگرچه حتی ممکن است تا ظهر فردا که این مسابقه آغاز خواهد شد، بازیکنان دیگر هم مبتلا به این ویروس شوند.

گفتنی است که این دیدار از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه جار شهر تاشکند برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها