کد خبر: 693762
تاریخ انتشار :

سوت جنجالی راکی استادیوم را به هم ریخت

اعتراضات اعضای تیم فجرسپاسی به داور مسابقه تا پس از سوت پایان نیز ادامه داشت.

سوت جنجالی راکی استادیوم را به هم ریخت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، خیبر موفق شد در یک مسابقه جنجالی، با نتیجه 2 بر یک از سد فجرسپاسی شیراز گذشته و سه امتیاز مهمترین دیدار هفته را از آن خود کند. نتیجه‌ای که منجر به صدرنشینی نماینده خرم آباد در لیگ دسته اول شد.

این بازی با حواشی زیادی همراه بود. در دقیقه 52 بود که ارسال کرنر مهدی کیانی به روی دروازه از تمامی بازیکنان عبور کرد ولی عباس راکی، داور مسابقه، به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید.

در تصاویر تلویزیونی نیز خطای چندان مشخصی مشاهده نشد و همین تصمیم بحث برانگیز با اعتراض شدید بازیکنان فجرسپاسی همراه شد و مهدی رجب‌زاده نیز دقایقی تیمش را بیرون کشید.

در نهایت و پس از گذشت چند دقیقه، بازیکنان فجر وارد زمین مسابقه شدند. مهرداد حیدری پشت این توپ ایستاد که ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت با اصابت به بدن علی غلام‌زاده، سنگربان فجرسپاسی، وارد دروازه شد و گل تساوی اینگونه به ثمر رسید.

در ادامه خیبر به گل دوم نیز رسید و در شرایطی که راکی 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود، درست رأس ساعت در سوت خود دمید. این در شرایطی بود که بازی در وقت‌های اضافه نیز چند باری متوقف شد و زمانی که داور بازی سوت خود را به صدا درآورد که فجرسپاسی در موقعیت حمله قرار داشت.

این اتفاقات با هجوم اعضای تیم فجرسپاسی و نیمکت‌نشینان این تیم به درون زمین همراه شد. آنها دور عباس راکی حلقه زدند و به شدت نسبت به تصمیمات او و بخصوص اعلام پنالتی جنجالی معترض بودند.

در نهایت و در شرایطی که تنش‌ها به اوج خود رسیده بود، راکی با کمک مسئولین انتظامی حاضر در استادیوم، راهی رختکن شد تا این بازی جنجالی با پیروزی خیبر به پایان برسد.

در شرایطی که فجر در حال تدارک یک حمله بود، راکی بدون توجه به توقف‌های رخ داده در وقت‌های تلف شده، سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

حتی رضا مهاجری، سرمربی خیبر، نیز برای جلوگیری از تنش‌ها وارد زمین شد.

با پایان بازی، نیمکت نشینان فجر به داخل زمین هجوم بردند و به داور مسابقه اعتراض کردند.

در این صحنه راکی قصد داشت به سمت یکی از اعضا تیم فجر برود که مأمورین مانع او شدند.

در نهایت راکی به این شکل و با اسکورت مأمورین انتظامی استادیوم راهی رختکن شد.

و این هم نمای پایانی بازی جنجالی خرم آباد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها