کد خبر: 695412
تاریخ انتشار :

او نا نا سرود چم پی ون ز لیگ را در یونایتد قطع کرد!

آندره او نا نا با یک عملکرد فاجعه‌بار دیگر، از عوامل اصلی ناکامی منچستر یونایتد در شب بارانی استانبول و دشوارتر شدن راه صعود بود.

او نا نا سرود چم پی ون ز لیگ را در یونایتد قطع کرد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد با هدف پیروزی برابر گالاتاسرای و سپس برد در بازی آخر پا به جهنم رامس گلوبال گذاشت، در حالی که هواداران گالاتاسرای برنامه داشتند تا ورزشگاه را برای شیاطین سرخ تبدیل به جهنم کنند، اما برنامه آندره اونانا برای تیمش به مراتب ترسناک‌تر از اقدامات هواداران بود.

شاگردان تن‌هاخ با به ثمر رساندن دو گل در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی در شرایط خوبی برای کسب ۳ امتیاز قرار گرفتند، اما دقیقه ۲۹ آغاز کابوس طولانی شیاطین بود.

گل اول

در دقیقه ۲۹ یک ضربه کاشته در موقعیتی مناسب در پشت محوطه جریمه برای گالاتاسرای به دست آمد. حکیم زیاش پشت توپ قرار گرفت تا شانسش را امتحان کند. او با ضربه‌ای زیبا و حساب‌شده توپ را از بین مدافعان عبور داد، آندره اونانا که در سمت چپ دروازه ایستاده بود، در زمان ضربه دو گام به سمت راست برداشت، اما توپ زیاش به همان جایی رفت که او قبلا ایستاده بود. او هیچ تاثیری بر روی توپ نگذاشت و فقط توانست گل شدنش را تماشا کند.

یکی از معدود صحنه‌های درخشان این دروازه‌بان نگون‌بخت در بازی امشب، جلو آمدن و فریب حکیم زیاش بود که عکس‌ها و ویدئوهای آن در بین دو نیمه بین هواداران وایرال شد.

 

یونایتد در شروع نیمه دوم هم موفق شد یک گل به ثمر برساند تا یک گام بزرگ در راه پیروزی برداشته باشد، اما در عقب زمین اونانا حضور داشت که همه زحمات خط حمله را به باد می‌داد.

گل دوم

باز هم یک کاشته دیگر و باز هم حکیم زیاش و آندره اونانا! حتی اگر مقصر گل اول گالاتاسرای را اونانا ندانیم، اینجا او متهم ردیف اول گل دوم بود. در جایی که زیاش باز هم ضربه‌اش را به سمت دروازه زد و این بار اونانا با دفع اشتباه توپ به داخل دروازه، باعث شد توپ از خط بگذرد و اختلاف به یک گل برسد.

گل سوم

در لحظاتی که گالاتاسرای برای زدن گل سوم تلاش می‌کرد، حکیم زیاش با پاسی زیبا آکتورکوغلو را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد‌. او بلافاصله شوتی محکم را روانه دروازه یونایتد کرد و اونانا که از دروازه‌اش فاصله گرفته بود هم نتوانست مانع این شوت محکم شود و بازی ۳-۳ شد.

این دیدار درنهایت با همین نتیجه به پایان رسید و منچستر در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت. در صحنه‌ای پس از پایان بازی، آندره اونانا دیده می‌شود که عصبانی و ناراحت دستکش‌هایش را از دستانش درمی‌آورد و به زمین می‌اندازد. درحالی‌که هیچ‌کدام از هم‌تیمی‌هایش به سمتش نمی‌آیند، او به تنهایی در حال حسرت خوردن است.

شاگردان تن‌هاخ در لیگ قهرمانان امسال ۱۴ گل خورده‌اند و فقط آنتورپ با ۱۵ گل خورده آماری ضعیف‌تر از آنان دارد.

تعداد اشتباهات منجر به گل اونانا از فصل ۱۹-۲۰۱۸ تاکنون، به عدد ۷ رسید که از آن زمان بیشترین اشتباه بین دروازه‌بانان لیگ قهرمانان است.

باید دید منچستر در ادامه این فصل و همچنین برای فصل آینده به این دروازه‌بان اعتماد خواهد کرد یا خیلی زود به سراغ پیدا کردن جایگزین برای او خواهد رفت. هواداران این تیم به اندازه‌ای از اونانا خشمگین و ناامید شده‌اند که در ایکس (توییتر سابق) از باشگاه خواسته‌اند در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، داوید دخیا، دروازه‌بان سابق را به تیم برگرداند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها