کد خبر: 695419
تاریخ انتشار :

آخرین رقص: دی ماریا به خانه برمی‌گردد

منابع آرژانتینی امروز نوشتند که آنخل دی ماریا در پایان فصل به رو سا ریو سنترال بر می‌گردد تا فوتبالش را در این باشگاه تمام کند.

آخرین رقص:  دی ماریا به خانه برمی‌گردد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دی‌ماریا با بنفیکا تمدید نخواهد کرد، چرا که تصمیم گرفته فصل بعد را در باشگاه محبوبش روساریو سنترال به میدان برود. باشگاهی که در آن پرورش یافته و اولین بازی حرفه‌ای خود را در سال 2005 با پیراهن آن انجام داد.

دی‌ماریا 35 ساله در سال 2007 راهی بنفیکا شد و از سال 2010 نیز برای رئال به میدان رفت. او چهار فصل عالی در رئال داشت، ولی وقتی رئال حاضر به پذیرش خواسته‌های او برای تمدید نشد، ترجیح داد با انتقالی 75 میلیون یورویی به منچستریونایتد برود. او سپس بازی برای پی اس جی و یوونتوس را نیز تجربه کرد و در فصل جاری دوباره به بنفیکا برگشته است.

دی‌ماریا اخیرا اعلام کرد که سال بعد در پایان کوپا آمه‌ریکا از بازی‌های ملی بازنشسته می‌شود. او که با آلبی سلسته فاتح کوپا آمه‌ریکا و جام جهانی شده، می خواهد فصل بعد با پیراهن روساریو سنترال به میدان برود و در همین تیم نیز بازنشسته شود. سنترال فصل بعد در جام لیبرتادورس نیز حضور دارد که انگیزه‌های دی‌ماریا برای بازگشت را مضاعف کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها