کد خبر: 695793
تاریخ انتشار :

ستاره لیورپول فاش کرد: فن‌دایک از من ناراحت است!

الکساندر آرنولد با زدن گل چهارم و برتری لیورپول باعث مصدومیت مختصر ویرژیل فن‌دایک تیمش شده است.

ستاره لیورپول فاش کرد: فن‌دایک از من ناراحت است!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در دیداری خانگی در لیگ برتر انگلیس مقابل فولام موفق شد در یک بازی جذاب از شکست فرار کند و به پیروزی 4-3 برسد. آرنولد ستاره لیورپول و بهترین بازیکن این دیدار بود که موفق شد گل دقایق پایانی و پیروزی بخش تیمش را روی پاس کنستانتین سیمیکاس به ثمر برساند.

گل اول لیورپول هم روی ضربه آزاد آرنولد در نیمه اول به ثمر رسید. این ستاره در دقیقه 20 ضربه آزادی را از فاصله نسبتا دور به سمت دروازه فولام فرستاد. این ضربه زیبا در ابتدا با تیر افقی بعد هم با پشت دوازه‌بان برخورد کرد و نهایتا به گل اول لیورپول تبدیل شد، اما گل به نام برند لنو، دروازه‌بان فولام، گل‌به‌خودی درج شد.

آرنولد در پایان بازی اعتراف کرد که ویرژیل فن دایک به خاطر شادی گل خاصش بعد از گل چهارم دچار بریدگی مختصری در ناحیه زانو شده و به همین دلیل از دست او ناراحت است.

آرنولد برای جشن گرفتن گل خود، ابتدا با سینه به سمت پرچم کرنر به شکلی شبیه به یورگن کلینزمن شیرجه زد و چند تن از هم تیمی هایش از جمله فن دایک روی زانو به سمت او رفتند.

آرنولد در این رابطه گفت: «فکر می کنم با این جشن گل می توانید بفهمید که چقدر برای همه ما مهم بود. من سابقه بریدگی بزرگی روی زانویم دارم، بنابراین نمی‌خواستم ریسک کنم و در عوض شیرجه زدم. می‌توانید احساسات واقعی همه تیم را در آن لحظه ببینید. گل برتری برای همه ما حیاتی بود.»

آرنولد ادامه داد: «فن‌دایک بعد از شادی گل حالا بریدگی‌هایی روی زانویش دارد، چون این اولین بار بود اینچنین شادی گل می کرد. حدس می زنم به این خاطر از من ناراحت باشد (می خندد). برای کسی مثل او که آرام و خونسرد است، این شادی گل نشان می دهد که چه گل مهمی به ثمر رسیده بود.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها