کد خبر: 695916
تاریخ انتشار :

ستاره رئال مادرید بادی گارد شد!

فدریکو وا لو رده امسال نقشی جدید در رئال برعهده گرفته است، بادی گارد تونی کروس و دنی کار وا خال.

ستاره رئال مادرید بادی گارد شد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده در فصل جاری نقشی جدید را در رئال مادرید بازی می‌کند، نقش یک بادیگارد. 

این بازیکن اروگوئه‌ای از سمت راست زمین به وسط متمایل شده تا کروس را به عنوان یک هافبک دفاعی دوم، همراهی کند. در روزهای غیبت شوآمنی و کاماوینگا، کارلو آنچلوتی آرایش تاکتیکی رئال مادرید را تغییر داد و از 2-4-4 لوزی به 2-5-3 رسیده است. کروس و والورده جلوی مدافعان بازی می‌کنند و یک خط سه نفره در وسط زمین پشت سر مهاجمان قرار دارد.

والورده به لطف سرعت خیره‌کننده و توان فیزیکی بالایش یک بازیکن همه کاره برای رئال مادرید است. او فصل قبل بارها در نقش وینگر راست بازی کرد و امسال هم در فاز تهاجمی استفاده شده و هم در خط میانی.

والورده مسئول کمک به کروس در گرفتن توپ است، اما او همچنین مراقب پشت سر ستاره آلمانی است تا از غافلگیری‌های احتمالی نیز جلوگیری کند. فده از مدافع راست رئال که اغلب دنی کارواخال بوده نیز به خوبی محافظت می‌کند. در یک ماه پیش‌رو و با مصدومیت کارواخال، فده باید هوای لوکاس واسکز را داشته باشد.

بدون وینگرهای متخصص در سمت راست و با بازیکنانی مانند رودریگو و براهیم که بیشتر به سمت مرکز حرکت می‌کنند تا جناحین، مدافع کناری راست اختیار تام برای نفود و مشارکت در حملات دارد و کارواخال در هنگام حمله از این فاکتور، بهره زیادی برده است. 

کاروا دو گل زده و دو پاس گل نیز داده است. او البته همواره خیالش جمع بوده که در هنگام نفوذها، فده والورده به خوبی مراقب عقب زمین بوده است. در واقع نقش فده امسال کلیدی‌تر از همیشه شده و او در حال اثبات توانایی‌هایی جدید از خودش است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها