کد خبر: 696095
تاریخ انتشار :

ماجرای بازی با لخته خون در مغز و جمجمه شکسته!

مدافع دریا بابل اتفاق تلخ جدال دریا بابل و شهر راز را شرح می دهد.

ماجرای بازی با لخته خون در مغز و جمجمه شکسته!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، روز گذشته در دیدار دریا بابل و شهرراز حادثه ناگواری رخ داد که به خیر گذشت.

سینا خادم پور که یکطرف ماجرا بود در این باره به خبرنگار ما گفت: بازی پر فشاری بود و ما به سه امتیاز نیاز داشتیم در نیمه اول بهتر بازی کردیم و چند موقعیت داشتیم که از آن استفاده نکردیم ولی در نیمه دوم بازی یکسانی را با تیم حریف به نمایش گذاشتیم. تیم حریف یکی از پر مهره ترین تیم های لیگ است. ما برای برد رفته بودیم اما اتفاقی که در این دیدار افتاد همه ما را ناراحت کرد. مهاجم تیم حریف، بابا محمدی وارد زمین شد و به باکس محوطه جریمه ما آمد که نبرد هوایی ما باعث شد که باهم سر به سر بشویم و ضربه بسیار شدیدی به سر هر دوی ما خورد. او توانست تا آخر بازی کند اما شرایط جسمانی اش اصلا خوب نبود. سر من هم به شدت ورم کرده بود، بابا محمدی جزو مهاجمان خوب لیگ است شب گذشته پیش او بودم جراحی اش با موفقیت انجام شد.

او ادامه داد: خون در مغزش لخته شده بود و جمجمه اش شکسته بود خیلی نگرانش بودم و اصلا حالم خوب نبود در حال حاضر هم بابایی در اتاق ریکاوری است و امیدوارم زود خوب شود و برگردد من و خانواده اش خیلی نگرانش هستیم و امیداورم او را به زودی در مستطیل سبز ببینیم.

او که تنها مدافع چهار گله لیگ یک است ادامه داد: از لحاظ عملکرد شخصی همه چیز خوب بوده  اینکه یک مدافع چهار گل بزند آمار قابل قبولی است و امیدوارم تیم هم نتیجه بگیرد و روی ریل پیروزی قرار بگیریم با این بازیکنان جایمان اینجای جدول نیستو باید نتایج بهتری کسب کنیم.

مدافع سفید آبی‌پوشان بابل که هفته گذشته یک گل قیچی به ثمر رسانده بود افزود: گلم در دقیقه ۹۲ به ثمر رسید و بازی مساوی شد این یکی از شیرین ترین گل های زندگی من بود واقعا قیچی زیبایی زدم. اما در حال حاضر عملکرد تیمی برای من از همه چیز مهم تر است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها