کد خبر: 696193
تاریخ انتشار :

آرقا داغ ترکمنستان نه می‌بازد و نه مساوی می‌کند!

قهرمان ترکمنستان پیش از پایان این لیگ با عملکرد فوق‌العاده آرقا داغ مشخص شده است.

آرقا داغ ترکمنستان نه می‌بازد و نه مساوی می‌کند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در بهار امسال بود که از سمت فدراسیون فوتبال ترکمنستان تیم جدیدی به آرقاداغ معرفی شد و قرار شد در سطح اول فوتبال این کشور به میدان برود. این تیم در آغاز به سراغ بازیکنان مستعدی رفت که در تیم‌های دیگر چشم انتظار یک دقیقه فرصت بودند و سران این تیم با ثبت قرارداد با آن‌ها تیمی متشکل از استعدادهای جوان ترکمنستان راهی لیگ برتر این کشور شد.

انتظار این بود که این تیم در سال نخست خود عملکردی پرنوسان داشته باشد اما برای موفقیت بسیار بی‌صبر بودند. این تیم تاکنون با 20 برد در 20 بازی از ابتدای تاریخش فقط برد داشته و تا کنون 70 گل زده و تنها 14 گل خورده داشته و با تیم دوم این جدول که آلتین آسیر پرافتخارترین تیم ترکمنستان باشد 16 امتیاز اختلاف دارد و آهال ترکمنستان مدافع عنوان قهرمانی و تیمی که با حضورش در لیگ قهرمانان آسیا آشنایی داریم، در رده ششم با 34 امتیاز اختلاف با صدر جدول از حضور دوباره در آسیا کاملا ناامید است.

با توجه به فرمت جدید لیگ نخبگان آسیا، فوتبال ترکمنستان در سطح اول هیچ نماینده‌ای ندارد بلکه قرار است، قهرمان ترکمنستان در صورت داشتن مجوزهای لازم، با نمایندگان کویت، بحرین، هند، تاجیکستان و اردن در پلی آف سطح دوم قرار بگیرد.

لازم به ذکر است در آخرین لیست اعلامی از سمت تیم ملی ترکمنستان، از 23 بازیکن دعوت شده، 11 بازیکن از آرقاداغ دعوت شده بود تا بیشترین سهم را داشته باشد و با این اوصاف باید این تیم را بیشتر زیر نظر داشته باشیم چرا که قرار است در ادامه مقدماتی جام جهانی با این تیم هم دیدار داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها