کد خبر: 696292
تاریخ انتشار :

روز رویایی آنفیلد: دیدار با بهترین هوادار دنیا!

باشگاه لیورپول روزی رویایی و باورنکردنی را برای دی ره گور من، هوادار خردسال معلول این تیم، رقم زد.

روز رویایی آنفیلد: دیدار با بهترین هوادار دنیا!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ویدیوی منتشر شده از گورمن که برای اولین بار به ورزشگاه آنفیلد رفته بود بسیاری از فوتبال‌دوستان و خصوصا هواداران لیورپول را تحت تاثیر قرار داد.

این پسربچه 12 ساله که اهل جمهوری ایرلند است در جریان پیروزی 0-3 لیورپول برابر استون ویلا در ماه سپتامبر برای اولین بار راهی ورزشگاه آنفیلد شده بود و زمانی که سرود معروف «تو هرگز تنها قدم نخواهی زد» را در این ورزشگاه شنید، نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. 

بسیاری از کسانی که این تصاویر را در شبکه‌های اجتماعی تماشا کرده بودند، آن را با دیگران هم به اشتراک گذاشتند و همین باعث شد که این تصاویر در نهایت به دست مدیران و اعضای کادر فنی و بازیکنان لیورپول هم برسد. 

گورمن درباره این اتفاق گفت: «من شب پیش از این بازی نتوانسته بودم بخوابم. به محض اینکه این سرود را شنیدم از نظر احساسی فرو ریختم. سعی کردم چند کلامی را با آن بخوانم اما هیچ کلمه‌ای از دهانم بیرون نمی‌آمد. عاشق این آهنگ هستم. شعر خیلی خوبی دارد. همیشه در طول عمرم به آن گوش دادم و اطمینان دارم که تنها قدم نخواهم زد.»

 

او با بیماری خاص و نادری به نام سندروم کروملین به دنیا آمده که تنها چند نفر در سراسر دنیا به آن مبتلا هستند. دست او از آرنج به پایین رشد نکرده و استخوان ران در هر دو پایش وجود ندارد و به همین دلیل مجبور است به صورت مداوم روی صندلی چرخدار باشد، اما مادرش معتقد است که با وجود همه این شرایط، لیورپول بهترین دوست او است. 

احساسات جذاب او باعث شد که یورگن کلوپ شخصا از این هوادار و خانواده‌اش دعوت کند که هفته گذشته راهی مرسی ساید شوند. دیره در روز سوم دسامبر که روز جهانی افراد دارای معلولیت است به آنفیلد سفر کرد تا شاهد پیروزی تماشایی 3-4 تیمش مقابل فولام باشد. 

خانواده او سپس در محل تمرین لیورپول هم حضور پیدا کردند تا مدتی را در کنار کلوپ و دیگر اعضای این تیم از جمله لوئیس دیاز که بازیکن مجبوبش به حساب می‌آید سپری کنند. کلوپ حتی شخصا او را به تماشای موزه افتخارات تیم محبوبش در آنفیلد برد.

کلوپ با دیدن دیره به او گفت: «نمی‌توانی تصور کنی که چقدر از دیدار با تو لذت بردم. این باشگاه برای مردم و هواداران است و تو یکی از خاص‌ترین آنها هستی. من ویدیوی تو را امروز صبح دوباره دیدم و با خودم فکر کردم خدای من! زندگی بدون احساسات... تصورش کن!»

دیره گورمن پس از تماشای تمرینات تیم محبوبش و همچنین دیدار خصوصی با کلوپ و دیاز به سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: «این روزی جادویی برای من بود. دیدار با کلوپ و دیاز که قهرمان من است. نمی‌دانم چطور باید احساسم را با کلمات شرح دهم. محمد صلاح هم پیشم آمد تا سلام کند. من به خاطر همه این اتفاقات بسیار سپاسگزار هستم و باورم نمی‌شود که دوباره به لیورپول برگشتم و تمامی این اتفاقات را تجربه کردم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها