کد خبر: 696517
تاریخ انتشار :

نمای ترسناک از نیمکت سپاهان در نقش جهان (عکس)

ژوزه مو رایس در دیدار برابر مس رفسنجان ترکیب 11 نفره ای انتخاب کرده بود که حسابی همه را شگفت‌زده کرد.

نمای ترسناک از نیمکت سپاهان در نقش جهان (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، البته اینکه در سیستم 3-3-4 عیسی آل‌کثیر، رضا شکاری و رضا اسدی 3 مهاجمی باشند که از ابتدا وارد زمین می‌شوند، نه تنها چیز غریبی نیست که آرزوی تمام 15 تیم دیگر حاضر در مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و سوم هم هست. اما اینکه در عین حال رضا اسدی و شهریار مغانلو به عنوان دو تن از بهترین بازیکنان لیگ برتر روی نیمکت قرار داشته باشند، چندان قابل هضم نیست.

با این حال هر چه جلوتر می‌رویم، حدس زدن ترکیب سپاهان دشوارتر می‌شود. این مربی پرتغالی که به تمامی بازیکنانش برای پیاده کردن تفکراتش اعتماد دارد، در مصاف با استقلال خوزستان بدون ملی‌پوشان اسم و رسم‌دارش موفق به کسب 3 امتیاز در اهواز شد و مقابل مس رفسنجان هم ترکیبی را انتخاب کرد که پیش‌بینی کردن آن به جز برای آنهایی که از داخل تیم اطلاعات به دریافت می‌کنند، بسیار سخت است.

به همین دلیل هم بود که روز گذشته رضا اسدی و شهریار نیمکت‌نشین شدند تا رضا شکاری و کاوه رضایی فرصت بازی پیدا کنند و نیمکت‌نشینی آریا یوسفی هم به عیسی این شانس را داد تا بار دیگر در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

بی‌شک داشتن نیمکت سنگین یکی از فاکتورهای لازم برای قهرمانی است. روز گذشته اسدی، شهریار، حسین‌نژاد، آریا یوسفی و علی احمدی 5 تعویضی سپاهان بودند و البته باید حتما هم به این نکته اشاره داشت که به استثنای شهریار و اسدی، اعتباری که این روزها آریا یوسفی و حسین‌نژاد در فوتبال ایران دارند، بخش عمده‌ای از آن به خاطر اعتماد مورایس است و علی‌ احمدی هم این شانس را دارد که از فرصتش نهایت بهره را برای تبدیل شدن به یک بازیکن مهم در فوتبال ایران ببرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها