کد خبر: 696522
تاریخ انتشار :

برونو نمی‌خواست مقابل لیورپول بازی کند، محروم شد!

مایکل اوون، بازیکن سابق منچستریونایتد، به شوخی گفته برونو فرناندز شاید به دلیل اینکه علاقه‌ای به حضور در بازی با لیورپول نداشته، کارت زرد گرفته و محروم شده است.

برونو نمی‌خواست مقابل لیورپول بازی کند، محروم شد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز بازی با لیورپول را به دلیل محرومیت از دست داده و مایکل اوون به شوخی گفت که بازیکن پرتغالی عمدا محروم شده تا در این بازی شرکت نکند.

کاپیتان شیاطین سرخ در جریان شکست 3-0 مقابل بورنموث پنجمین کارت زرد این فصل را دریافت کرد. او اکنون یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده و به همین دلیل نمی‌تواند در بازی خارج از خانه با لیورپول حضور داشته باشد.

اوون، مهاجم سابق لیورپول و یونایتد، در مورد کارت‌هایی که فرناندز دریافت کرده و اینکه چرا دوست ندارد در این بازی حضور داشته باشد، به پرمیرلیگ پروداکشن گفت: "من تعجب می‌کنم که او چند کارت زرد فقط برای اعتراض با داور و تکان دادن دستانش دریافت کرده است. احتمالاً علاقه‌ای نداشته که در بازی با لیورپول باشد. من اگر در چنین موقعیتی باشم این کار را انجام نمی‌دهم. مطمئن نیستم که وقتی درگیر بازی بوده به بازی بعدی فکر می‌کرده یا نه. او باید مسئولیت‌پذیر باشد؛ او باید برای تیمش یک رهبر و کاپیتان خوب باشد. او خیلی اخطار می‌گیرد."

فرناندز هرگز در لیگ برتر اخراج نشده اما او در 140 بازی انگلیس 29 بار اخطار گرفته است!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها