کد خبر: 691560
تاریخ انتشار :

صلاح در حد رونالدو: بهترین بازیکن تاریخ لیورپول

ستاره سابق چلسی معتقد است به محمد صلاح اعتبار لازم داده نشده در حالی که او بهترین بازیکن تاریخ لیورپول در "لیگ برتر" است.

صلاح در حد رونالدو: بهترین بازیکن تاریخ لیورپول
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کریس ساتن، بازیکن سابق چلسی و تحلیلگر روزنامه انگلیسی دیلی میل معتقد است که می توان استدلال کرد که محمد صلاح بهترین بازیکن تاریخ لیورپول در دوران لیگ برتر (از ابتدای دهه 90 میلادی) و حتی برتر از اسطوره ای چون استیون جرارد است.

صلاح شنبه گذشته در پیروزی 2-0 لیورپول مقابل اورتون دو گل زد و بار دیگر درخشید. ساتن به دیلی میل گفت: «ورود ما به این بحث نشان می دهد که صلاح در طول هفت سال چه چیزهای بزرگی از خودش ارائه کرده است. استیون (جرارد) سال ها کاپیتان لیورپول بود ولی این تیم قهرمان لیگ نشد ولی با صلاح لیورپول وارد دورانی درخشان و پرافتخار شده است.»

ساتن افزود: «صلاح به دلیل استحکام و تداومش بازیکنی متمایز است. او در 227 بازی شرکت کرده و موفق شد 194 گل (در تمامی مسابقات) به ثمر برساند. واقعا سخت است بخواهیم بازیکنی بهتر از صلاح در تاریخ لیورپول در لیگ برتر معرفی کنیم. 

فکر نمی‌کنم مردم هنوز به خوبی متوجه شده باشند که صلاح یک بازیکن واقعاً بزرگ و در کلاس جهانی است. معتقدم اگر رونالدو جای صلاح بود، مردم جور دیگری از او حرف می زدند. صلاح در روز شنبه بهترین عملکرد خود را نداشت اما با این وجود موفق شد گلزنی کند. شما همیشه با انتظار گلزنی صلاح به آنفیلد می روید. او تاثیر فوق العاده ای روی تیم دارد و به هم تیمی هایش آرامش می دهد. او موفق شده لیورپول را به سطح دیگری ببرد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها