کد خبر: 696600
تاریخ انتشار :

پیام مهم به رئال: قاتل بارسا را زودتر برگردانید!

بحث بازگشت میگل گو تی رز، ستاره خیر و نا، به رئال مادرید از همین حالا مطرح شده است.

پیام مهم به رئال: قاتل بارسا را زودتر برگردانید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لالیگا به مصاف بارسلونا رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه باورنکردنی 2-4 شکست دهد. 

گوتیرز در این بازی ستاره تیمش بود و موفق شد بارها و بارها خط دفاعی بارسلونا و دروازه‌بان این تیم را به شدت آزار دهد و تحت فشار بگذارد. او همچنین گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا نقش مهمی هم در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کرده باشد. 

این بازیکن در آکادمی رئال مادرید رشد کرده و پیش از این فرصت بازی کردن با پیراهن این تیم را هم پیدا کرده بود اما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته راهی خیرونا شد تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد. 

درخشش شب گذشته او برابر بارسا باعث شد که ماریو کورتگانا، خبرنگار نزدیک به رئال مادرید، بحث بازگشت این بازیکن به سانتیاگو برنابئو را مطرح کند.

این خبرنگار سایت خبری اتلتیک با انتشار مطلبی در این باره اظهار داشت: «میگل گوتیرز باید به رئال مادرید برگردد. اگر باشگاه‌های لیگ برتری به دنبال جذبش باشند، این اتفاق باید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه رخ دهد. اگر هم نه، او باید در تابستان که بند بازگشت هشت میلیونی‌اش فعال خواهد شد به رئال برگردد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها