کد خبر: 696768
تاریخ انتشار :

دلیل شادی گل جنجالی بل ین گام فاش شد

جود بل ین گام برابر رئال بتیس گل زد و سپس به سمت هواداران بتیس رفت و یک شادی گل غیرمعمول انجام داد.

دلیل شادی گل جنجالی بل ین گام فاش شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام یک بار دیگر برای رئال مادرید درخشید و در دیدار دشوار مقابل رئال بتیس توانست گلزنی کند. این گل شانزدهم او در 18 بازی رسمی برای رئال بود و حالا با 12 گل در صدر گلزنان لالیگا نیز قرار دارد.

گل جود بسیار هم تماشایی بود. او پاس براهیم را با سینه کنترل کرد و بی درنگ با یک بغل پا توپ را از گلر بتیس عبور داد و توانست شادی را به اردوی رئال ببرد. گل او اما دیرتر پاسخ داده شد و بتیس بازی را در نهایت 1-1 مساوی کرد.

اتفاق جالب، شادی گل بلینگام مقابل هواداران خشمگین بتیس بود. جود ضمن نمایش دادن شادی گل همیشگی خود (باز کردن دست ها)، بوسه ای نیز برای سکوها فرستاد و حالا دلیل این کار او مشخص شده است. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که یکی از هواداران بتیس در حال توهین شدید به ستاره انگلیسی بود و بلینگام در واقع اینگونه قصد داشت پاسخ او را بدهد. بوسه در برابر توهین که البته باعث متشنج تر شدن بیشتر جو نیز شد.

مارکا همچنین نوشته است که چندین بازیکن بتیس در پایان بازی پیراهن بلینگام را می خواستند و او حتی به رختکن این تیم رفته و دقایقی را آنجا مشغول گفت و گو با بتیسی ها بود. یک ژست تحسین برانگیز دیگر از ستاره اول این روزهای رئال.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها