کد خبر: 696923
تاریخ انتشار :

زنده: جواد نکونام در نشست خبری دربی

جواد نکونام با حضور در نشست خبری پیش از دربی پایتخت، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

زنده: جواد نکونام در نشست خبری دربی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا نخستین حضور جواد نکونام در دربی پایتخت به عنوان سرمربی استقلال باقی نمانده است. نکو که پیش‌فصل پر فراز و نشیبی را سپری و با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم کرد، حالا باید یکی از بزرگترین دیدارهای دوران مربیگری خود را تجربه کند.

در شرایطی که قرار شده بود جواد نکونام صبح امروز راهی سازمان لیگ شود تا در نشست خبری پیش از بازی حضور یابد، زمان کنفرانس مطبوعاتی او به ظهر امروز و کمپ مرحوم ناصر حجازی تغییر یافت و او پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

در زیر مشروح صحبت‌های سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دربی شماره 102 را می‌خوانیم:

امیدوارم برای هواداران استقلال بازی جذابی باشد

این بازی مثل تمام بازی‌هاست و سعی می‌کنیم با آنالیز روی نقاط ضعف و قوت‌شان شناخت کافی داشته باشیم و بدانیم چه برنامه‌ای برای بازی خواهیم داشت. نیاز به تمرکز بالایی داریم و این نکته را به بچه‌ها هم گوشزد کرده‌ام. باید با تمرکز بازی کنیم و امیدوارم بازی جذابی برای تماشاگران باشد و بتوانیم با یک بازی خوب نتیجه بگیریم.

شیطنت‌هایی استقلال را از راهش دور می‌کند

اهمیت پیروزی در دربی برای دو مدعی قهرمانی؟ مدعی قهرمانی یک بحث جداست. روی صحبت من با هواداران خودمان است و اول فصل به آنها گفتم که برخی مواقع سر ما کلاه می‌رود و شیطنت‌هایی صورت می‌گیرد که استقلال را از راه خودش دور می‌کند. از روز اول هم گفتیم برنامه ما مشخص است و با توجه به تغییر مدیریت و برخی اتفاقات نتوانستیم شرایط ایده‌آلی داشته باشیم.

وقتی به صدر آمدیم، فشارها شروع شد

آن موقع هیچکس خواسته‌ای نداشت و اینگونه نبود که بگویند استقلال باید قهرمان شود اما وقتی تیم به صدر جدول آمد، فشارها شروع شد. نمی‌دانم درمورد تیم‌های دیگر که این‌همه بازیکن گرفتند‌ شرایط خیلی بهتری از ما دست‌کم از پایان فصل گذشته تا امسال دارند، همین الان یار می‌گیرند و لیست‌شان خالی یا پر می‌شود تا بازیکن جدید بگیرند؛ چنین صحبتی نمی‌شود. با این وجود تا تیم به صدر آمد همه شروع به صحبت درخصوص استقلال کردند که باید قهرمان شود. اینگونه نیست‌.

تکمیل می شود...

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها