کد خبر: 697490
تاریخ انتشار :

لا پور تا خبر جنجالی را تایید کرد

خوان لا پور تا تایید کرد که در مورد فهرست بارسلونا برای بازی با آن تو رپ به ژاوی توصیه‌هایی داشته است.

لا پور تا خبر جنجالی را تایید کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته ژاوی از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد و در نهایت روبرت لواندوفسکی، رونالد آرائوخو و ایلکای گوندوگان را نیز در فهرست بازی برابر آنتورپ قرار داد. یک بازی تشریفاتی که البته بارسلونا به دلیل شکست برابر خیرونا باید آن را جدی‌تر می‌گرفت.

ژاوی به این سه بازیکن استراحت داده بود، ولی طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، با فرمان خوان لاپورتا مجبور شد آنها را نیز به بلژیک ببرند. اتفاقی که باعث ناراحتی ژاوی شد.

لاپورتا دیشب تایید کرد که در این فهرست دخالت داشته است: «بله، قصد داشتیم با مربی و دکو در مورد فهرست تیم به یک توافق جمعی برسیم و این یک همفکری به منظور بهتر کردن شرایط تیم بود. سفر طولانی بود و پزشکان توصیه کردند که در آنجا بمانیم. بازیکنان به من گفتند که ترجیح می‌دهند بعد از بازی برگردند، اما در نهایت ترجیح دادیم در آنجا بمانیم، زیرا به گفته پزشکان استراحت بهترین گزینه بود. ترجیح بر این شد همه بازیکنان غیرمصدوم در فهرست باشند و اگر نیاز باشد، فردای بازی نیز در بلژیک تمرین کنیم.»

لاپورتا در مورد عواقب ناکامی در فصل جاری گفت: «شکست همیشه عواقبی دارد. اگر در این فصل عناوین قهرمانی کسب نکنیم، باید تصمیماتی اتخاذ شود. تصمیماتی که به سود باشگاه باشد. ما هنوز در همه مسابقات زنده هستیم و شانس قهرمانی داریم. به زودی سوپرجام و کوپا دل ری شروع می‌شوند و هدف ما قهرمانی است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها