کد خبر: 698053
تاریخ انتشار :

طعنه سنگین به ستاره بارسا: هر بازی همین جوری باش!

به نظر می‌رسد که یان او بلاک، ستاره اتلتیکو مادرید، چندان دل خوشی از ژوائو فلیکس پس از جدایی‌اش از این تیم ندارد.

طعنه سنگین به ستاره بارسا: هر بازی همین جوری باش!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته از اتلتیکو مادرید جدا شد و با امضای قراردادی قرضی راهی بارسلونا شد. 

این بازیکن در طول دوران حضورش در ترکیب اتلتیکو نتوانست انتظاراتی که از او با انتقال گرانقیمتش به این باشگاه می‌رفت را برآورده کند و مشکلاتی که با دیه‌گو سیمئونه هم داشت باعث شد که به صورت جدی خواهان ترک این تیم باشد. 

این ستاره پرتغالی در بازی رفت این فصل بارسلونا برابر اتلتیکو مادرید ستاره بی چون و چرای زمین بود و موفق شد تک گل این بازی که سه امتیاز را هم برای تیمش به ارمغان آورد وارد دروازه تیم سابقش کند و خوشحالی پس از گل او جنجال بسیاری را به همراه داشت. 

حالا به نظر می‌رسد که اوبلاک چندان از رفتارهای این هم تیمی سابقش راضی نیست و در گفتگو با مارکا در جمله‌ای کنایه‌آمیز خطاب درباره او اظهار داشت:« اگر ژوائو فلیکس هر بازی همانطوری که مقابل ما بازی کرد، بازی کند بدون شک خیلی درباره توانایی‌هایش حرف خواهند زد.»

بارسلونا امیدوار است که قرارداد این بازیکن را برای یک فصل دیگر هم به صورت قرضی تمدید کند و پس از آن با بهبود شرایط مالی بتواند او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها