کد خبر: 698165
تاریخ انتشار :

رونالدو اینجا در حال خندیدن به اریک تن‌هاخ است!

پیرس مورگان،‌ مجری معروف، در قسمت کامنت‌های پست جدید کریستیانو رونالدو در این ستا گرام، به اریک تن‌هاخ و منچستر یونایتد طعنه زد.

رونالدو اینجا در حال خندیدن به اریک تن‌هاخ است!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو دیشب به همراه جمعی از ورزشکاران نام‌آشنای جهان، در یک رویداد بوکس در عربستان سعودی حاضر شدند. فوق ستاره پرتغالی بیشتر مراسم را در کنار رینگ بوکس و به همراه کانر مک‌گرگور گذراند.

این دو لحظات خوبی را با یکدیگر گذراندند و عکس‌هایی که از آنها منتشر شده نشان می‌دهد که این دو سلبریتی محبوب، بخش زیادی از دیشب را در حال شوخی و خنده بوده‌اند.

او تصمیم گرفت یکی از عکس‌های دیشب را که با مک‌گرگور در حال خندیدن است در صفحه اینستاگرامش منتشر کند. ستاره النصر عکس را با کپشن «بهترین کپشن برای این عکس برنده است.» پست کرد.

کامنت‌های زیادی کپشن‌های متفاوتی را برای عکس رونالدو و مک‌گرگور گفتند اما یکی از آنها توجه اهالی فوتبال را جلب کرد. پیرس مورگان، مجری پرحاشیه که رابطه نزدیکی هم با رونالدو دارد، نوشت:«وقتی به یاد می‌آوری که تن‌هاخ گفت من (رونالدو) مشکل منچستر یونایتد هستم.»

 

این کامنت با توجه به اینکه منچستر یونایتد این روزها با مشکلات زیادی به‌خصوص در خط حمله دست و پنجه نرم می‌کند و رونالدو در لیگ عربستان روزهای خوبی را پشت سر می‌گذراند، بازتاب زیادی داشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها