کد خبر: 698416
تاریخ انتشار :

بنزما هنوز هم برای رونالدو موقعیت سازی می‌کند! (عکس)

کریستیانو رونالدو گل اول النصر را مقابل الاتحاد روی ضربه پنالتی با خطای کریم بنزما به ثمر رساند.

بنزما هنوز هم برای رونالدو موقعیت سازی می‌کند! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما، ستاره‌های سابق رئال که حدودا 9 سال کنار یکدیگر در رئال مادرید همبازی بودند امشب در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان با تیم‌های جدیدشان به مصاف یکدیگر رفتند. رونالدو برای النصر و بنزما در الاتحاد توپ می‌زند. این دو فوق ستاره دنیای فوتبال، در تونل منتهی به زمین ورزشگاه پرنس عبدالله الفیصل، دقایقی گفت و گوی صمیمانه‌ای باهم برقرار کردند. این ملاقات بهترین گلزن و پاسور تاریخ رئال مادرید، بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

در این دیدار ابتدا الاتحاد با گل عبدالرزاق حمدالله، روی پاس گل بنزما پیش افتاد. اما پنج دقیقه بعد بنزما با اشتباهی کار خوب خود را روی گل اول خراب کرد. در دقیقه 18 بنزما تلاش کرد یک توپ هوایی سرگردان داخل محوطه جریمه الاتحاد را با پای راست دور کند اما در حین دفع توپ و قبل از زدن آن پای مدافع پیش تاخته النصر، علی لجامی را محکم هدف قرار داد و داور هم بدون درنگ نقطه پنالتی را نشان داد. اعتراض بازیکنان الاتحاد به داور فایده‌ای نداشت و صحنه پنالتی به قدری واضح بود که نیاز به بررسی مجدد صحنه با VAR هم نبود. 

رونالدو پشت این ضربه قرار گرفت و در میان سوت تماشاگران الاتحاد میزبان، ضربه نه چندان پرقدرت و دقیق خود را به سمت راست دروازه نواف القیدی فرستاد که به سمت مخالف شیرجه رفته بود و به این ترتیب فوق ستاره پرتغالی روی اشتباه بنزما، موفق شد به ضربه پنالتی و گل اول خود در این بازی برسد. رونالدو گل شماره 52 خود را در سال 2023 به ثمر رساند و هنوز در نیمه دوم این دیدار فرصت دارد تا تعداد گل‌های خود را افزایش دهد و از هری کین و کیلیان امباپه در گلزنی در سال جاری پیشی بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها