کد خبر: 696499
تاریخ انتشار :

رئال مادرید یک شماره 9 خرید!

جود بل ین گام یک ستاره گلزن، کامل و تمام عیار است. یک شماره 9 که اشتباهی در رئال پنج می‌پوشد.

رئال مادرید یک شماره 9 خرید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام یک مهاجم نیست، اما به همه جای زمین سر می‌زند، بازی تیمش را کنترل می‌کند و طوری گلزنی کرده که انگار یکی از شماره 9 های برتر جهان است. هر کاری که او پس از دریافت توپ انجام می‌دهد، یک سطح بالاتر از هر فوتبالیست دیگر است. 

او با هم تیمی‌هایش نهایت هماهنگی را دارد و مانند هر فوق ستاره بزرگی، آنها را به فوتبالیست‌های بهتری تبدیل می‌کند. 

مثلا براهیم دیاز با کمک او دیشب برابر بتیس جادو کرد و یک پاس گل استثنایی ساخت. 16 گل و 4 پاس گل در 18 بازی اول جود بلینگام که همه را انگشت به دهان کرده است و از خود می‌پرسند، این پسر تا کجا پیش خواهد رفت؟

به نظر می‌رسد جود بلینگام مصمم به ادامه رهبری رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها حتی با شانه مصدوم است. هافبک انگلیسی تا قبل از دقیقه 53 نشانی از روزهای خوبش نداشت اما به یک‌باره به قلب دفاع بتیس زد و با یک کنترل سینه و بغل پایی تماشایی، گل شانزدهمش را زد. 

گلزن رئال نمی‌توانست کسی دیگر باشد. شماره پنجی که نقش یک شماره 9 را بازی می‌کند. فوتبالیستی کامل و تمام عیار.

بلینگام در 14 بازی لیگ 12 گل به ثمر رسانده است و به این ترتیب با شروع کریستیانو رونالدو در رئال برابری کرد. ارقامی که هیچکس تصور نمی‌کرد بازیکن دیگری در رئال به آن برسد. 

جود دیشب گل زد و شادی گل همیشگی‌اش را هم نشان داد اما هنوز برای برخی از هواداران رقیب این شادی گل توهین‌آمیز است و علیه او سوت‌های زیادی سر داده شد. زمانی برای شادی گل معروف رونالدو نیز سوت می‌زدند. همه چیز این جود شبیه فوق ستاره‌هاست. رئال چه اعجوبه‌ای خرید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها