کد خبر: 698448
تاریخ انتشار :

بله، الگوی من رونالدو است، این هم مدرک! (عکس)

آلخاندرو گارناچو توانست با زدن ۲ گل نقش اول کام بک منچستر یونایتد مقابل استون ویلا باشد.

بله، الگوی من رونالدو است، این هم مدرک! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ستاره‌های درخشان منچستر یونایتد در فصل کم‌فروغ ۲۴-۲۰۲۳ آلخاندرو گارناچو، جوان آرژانتینی این تیم است.

با وجود ناکامی‌های پیاپی در ابتدای فصل او تسلیم نشد و در بازی این تیم مقابل اورتون، یک گل برگردان فوق‌العاده به ثمر رساند و پایه‌گذار برد ۳-۰ تیمش بود.

در هفته‌های آینده او برابر گالاتاسرای یک گل دیگر زد و در شب برد تیمش برابر چلسی یک پاس گل ثبت کرد. او هفته‌های پس از آن هم در ترکیب فیکس یونایتد قرار گرفت اما نتوانست مانع ناکامی‌های تیمش شود.

در دیدار امشب هم پس از پایان نیمه اول تصور هواداران این بود که قرار است باخت دیگری ثبت شود، اما گارناچو اینطور فکر نمی‌کرد. او در دقیقه ۴۸ روی ضدحمله عالی و پاس رشفورد از سمت چپ گل اول را زد اما داور پس از مشورت با کمک داور ویدئویی گل را رد کرد.

گارناچو تسلیم‌شدنی نبود. در دقیقه ۵۹ تقریبا مانند گل مردودشده رشفورد از سمت چپ حرکت کرد. او توپ را در محوطه جریمه به مقابل دروازه فرستاد و ستاره آرژانتینی شیاطین به راحتی گل اول را زد. او اولین مهاجم یونایتد پس از جیدون سانچو بود که موفق می‌شد در الدترافورد گلزنی کند.

در دقیقه ۷۱ نیز برونو فرناندز حرکتی از سمت راست را آغاز کرد. او توپ را به محوطه جریمه فرستاد اما دفاع استون ویلا توپ را به شکل ناقص دفع کرد. با این حال توپ به مقابل پای کابوس ویلا در بازی امشب افتاد. گارناچو بلافاصله شوت زد و گل دوم را هم زد تا به برتری تیم اونای امری پایان دهد. منچستر در ادامه گل سوم را هم زد و بازی را با پیروزی ۳-۲ به اتمام رساند‌.

در دورانی که یونایتد روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، ظهور این ستاره آن هم زیر نظر  مالکیت جدید که می‌تواند بیشتر از قبل از بازیکنان مواظبت کند، قطعاً خبر بسیار خوبی برای هواداران یونایتد است. او بارها اعلام کرده که الگویش در فوتبال کریستیانو رونالدو است و حضور بازیکنی با روحیه کریستیانو کمک بزرگی به شیاطین سرخ است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها