کد خبر: 698539
تاریخ انتشار :

علاقه آرتتا به ستاره جدید: جنون خریدش را داشتم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید فصل گذشته به شکل عجیبی مشتاق جذب دکلان رایس بوده است.

علاقه آرتتا به ستاره جدید: جنون خریدش را داشتم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و پس از چند هفته مذاکره سخت و طولانی موفق شد رایس را با قراردادی به ارزش 120 میلیون یورو از وستهم به خدمت بگیرد.

توپچی‌ها این هفته باید در دیداری حساس و تماشایی برابر این تیم به میدان بروند و این بازیکن برای اولین بار مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت. همین باعث شده که آرتتا درباره اشتیاقی که به جذب این ستاره جدیدش داشت صحبت کند.

سرمربی آرسنال در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «وقتی چنین برچسب قیمت سنگینی روی بازیکنی باشد، باید با آن کنار بیاید و هیچ راهی نیست. این کار بسیار سخت است اما رایس آن را به بهترین شکل انجام داده است. 

او مردی واقعا متواضع است و تلاشش برای یادگیری و پذیرش انتقادات مثبت بسیار فوق العاده است. او هنوز جای پیشرفت بسیار زیادی دارد، اما من حضورش در زمین را بسیار دوست دارم. او همیشه در زمین است و می‌تواند کاری خاص و ویژه برای ما انجام دهد.

زمانی که در فصل گذشته تیمم مقابل او بازی کرد، من کاملا این موضوع را حس کرده بودم. به همین دلیل جنون خرید او را پیدا کرده بودم. شما احساسی درباره هر بازیکنی دارید و من می‌خواستم که دکلان هر طور شده عضوی از تیم ما باشد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها