کد خبر: 698740
تاریخ انتشار :

تراکتور 3 - 0 نفت آبادان: هجومی و سیری‌ناپذیر

تراکتور با نمایش هجومی نفت آبادان را شکست داد و جایگاه چهارم جدول را قطعی کرد.

تراکتور 3 - 0 نفت آبادان: هجومی و سیری‌ناپذیر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، تراکتور با یک بازی روان و هجومی نفت آبادان را با نتیجه پرگل 3 - 0 شکست داد تا آخرین بازی نیم فصل را با برتری به پایان برساند و روند صعودی خود را حفظ کند.

شاگردان خمس در این مسابقه در تمام طول مسابقه صاحب توپ و میدان بودند و حملات پرتعدادی را روی دروازه نفت آبادان شکل دادند، حمایت هواداران تراکتور در این مسابقه تاثیر زیادی روی درخشش بازیکنان این تیم داشت و تشویق‌های او در طول زمان مسابقه در جریان بود و این تیم را در حالت تهاجمی نگه داشته بود.

عبدالله ویسی در این مسابقه با تعویض‌هایی که داشت سعی کرد جریان بازی را تغییر دهد اما تاثیرگذار نبود و پاکو خمس هم در مقابل سعی کرد از تمام تعویض‌های خود استفاده کند و بازیکنانش را در این بازی به کار بگیرد تا در این برد سهیم باشند و با استفاده از انگیزه و تازه نفس بودن آنها همچنان کنترل بازی را در اختیار داشته باشند.

تراکتور با نتیجه‌ای که به دست آورد جایگاه چهارم جدول را قطعی کرد و با امتیازاتی که در نیم فصل نخست کسب کرد امیدوار به نیم فصل دوم خواهند بود.

عارف آغاسی، مهدی هاشم نژاد و محمد قنبری بازیکنان تراکتور بودند که در این مسابقه گلزنی کردند.

هفته پانزدهم لیگ برتر؛ ۱4۰2/۱0/۹

سوتداوران: یاسر همرنگ (داور وسط) - حامد تازه‌پور و اسماعیل احمدی (کمک داوران) - حسسن زیاری (داور چهارم) - محمدرضا اکبریان (ناظر داوری)

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده (72 - صفا هادی)، عارف آقاسی، سعید کریم‌آذر، سیامک نعمتی (80 - مهدی شیری)، ریکاردو آلوز (72 - عارف رستمی)، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین (60 - امیرحسین حسین زاده)، محمد قنبری، مهدی هاشم نژاد و مهدی عبدی (72 - سید محمد حسینی)

سرمربی: پاکو خمس

ترکیب نفت آبادان:

فهد طالب، میثم تهی دست، محمدرضا خانزاده، فیاض میردورقی، یوسف وکیا (فاخر تهامی - 30)، حسین سنگرگیر، رضا امانی نژاد (68 - مهدی داغر)، حکیم نصاری (57 - حسین شنانی)، یوسف کی شمس (57 - طالب ریکانی)، فرزین معامله‌گری (68 - محمدحسین بوعذار)، علی یوسف

سرمربی: عبدالله ویسی

شرح گل:

عارف آغاسی (25 - تراکتور 1 - 0 نفت آبادان): مدافع تراکتور با شوت زیبا از راه دور دروازه فهد طالب را باز کرد، آغاسی که در میانه‌های میدان صاحب توپ بود اقدام به شوت زنی کرد و گل اول تراکتور به ثمر رسید.

مهدی هاشم‌نژاد (32 - تراکتور 2 - 0 نفت آبادان ): مهدی هاشم نژاد با حرکت تکنیکی و نفوذ به قلب دفاعی نفت آبادان در فرصت شوت زنی قرار گرفت و ضربه محکم او دروازه فهد طالب را برای بار دوم فرو ریخت.

محمد قنبری (77 - تراکتور 3 - 0 نفت آبادان): محمد قنبری با حرکت پا به توپ به داخل محوطه جریمه نفت آبادان رسید و با ضربه پای چپ دروازه فهد طالب را باز کرد.

کارت زرداخطار:

فرزین معامله‌گری (65)

دقایق حساس:

دقیقه 9: ضربه طالب ریکانی پس از برخورد به مدافع تراکتور خطرناک شد اما پورحمیدی توپ را مهار کرد.

دقیقه 11: ضربه ریکاردو آلوز به شکلی خطرناک از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 16: ضدحمله بازیکنان تراکتور با خروج به موقع و عالی پورحمیدی همراه شد و این فرصت فوق‌العاده برای نفت از دست رفت.

دقیقه 24: حرکت تکنیکی ریکاردو آلوز در میانه میدان با پاس او برای حسینی همراه شد و ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 42: گوستاوو با حرکت فنی و ضربه بغل پا قصد داشت دروازه نفت آبادان را باز کند که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 44: ضد حمله سریع بازیکنان تراکتور با  حرکت هاشم نژاد آغاز شد و در حالی که این بازیکن می‌توانست با یک پاس ساده تراکتور را به گل سوم برساند تصمیم به شوت زنی گرفت و ضربه او خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 50: حرکت در عرض و ضربه سعید کریم آذر با واکنش فوق العاده فهد طالب به بیرون رفت.

دقیقه 55: مهدی عبدی در موقعیت خوب گلزنی قرار داشت اما ضربه بی دقت او به بیرون رفت.

دقیقه 66: حرکت در عرض حسین شنانی با ضربه زمینی این بازیکن همراه شد که پورحمیدی با شیرجه زمینی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 75: امیرحسین حسین‌زاده در شرایط تک به تک توپ را برای عارف رستمی فرستاد و این بازیکن در مقابل دروازه خالی توپ را به تیرک کوبید.

دقیقه 81: اشتباه خانزاده حسینی را صاحب توپ کرد و این بازیکن در شرایط دو به یک با گلر نفت آبادان بود که پاس اشتباه این بازیکن فرصت عالی را از تراکتور گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها