کد خبر: 699124
تاریخ انتشار :

مدعی قهرمانی به کاندیدای سقوط تبدیل شد! (عکس)

اصفهانی‌ها پیروزی بزرگشان را آغاز عصری نو خواندند و شکست کراپ بر لبان سایر تیم‌ها خنده آورد. همان هایی که روزگاری برابر این تیم و مربی‌اش تسلیم شده بودند، حالا آن‌ها را زیر تازیانه بی‌رحمانه‌ای برده‌اند.

مدعی قهرمانی به کاندیدای سقوط تبدیل شد! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان کراپ داور را برای اخراج سرمربی و یکی از بازیکنان‌شان دوره کرده بودند و شاید از نگاه خودشان حق داشتند، ولی اگر آن‌ها را با منطق رقابت‌های لیگ زیر ذره‌بین قراردهیم، در لب مرز منطقه سقوط جای گرفته‌اند و این زنگ‌های خطر فقط برای شکست 5 بر دو آن‌ها مقابل گیتی‌پسند به صدا در نیامده. حقیقت این بود که کراپ طی هشت دیدار اخیرش هفت شکست متحمل شده و تنها پیروزی آن‌ها برابر قعرنشین لیگ بوده است. باشگاهی که بیش از حد بی‌دغدغه بوده، تیم بزرگی را به زانو درنیاورده و با بلندپروازی‌های فصول گذشته هیچ تناسبی نداشته است.

تعداد شکست‌های کراپ تا به اینجای فصل به عدد ۱۱ رسیده و این فاجعه‌ای بزرگ نسبت به کارنامه آن‌ها در دو فصل گذشته بوده. کراپ سال گذشته لیگ را در جایگاه سوم و تنها با شش باخت سپری کرد و فصل ۱۴۰۰ را با چهار باخت، حتی کمتر از گیتی‌پسند قهرمان و مس‌سونگون نایب قهرمان، فصلی که برای اولین بار تیمی با کمترین شکست دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده بود، اما حالا آن‌ها تا پایان هفته هجدهم، بیش از ناکامی‌هایشان در دو فصل اخیر به شکست تن داده‌اند.

شاگردان افضل در اصفهان جانانه‌تر بازی کردند، نیش‌دارتر و باطراوت‌تر و تا پیش از نیمه‌دوم که مقهور گیتی‌پسند شدند، یک نیمه را آمیخته به اقبال با دریافت یک گل به پایان رساندند، اما در بیست دقیقه دوم متوسط‌زدگی آن‌ها عیان شد و همانند دیدارهای گذشته از لحاظ تکنیکی لنگ زدند و از لحاظ جسمی و روحی، حسابی تحلیل رفتند، تا جایی که نه چنگی برای ادامه بازی داشتند و نه امیدی برای جبران نتیجه و بازگشت به بازی. همه اینها باعث شد تا بعدازظهر نفرین شده دیگری را تجربه کنند.

ریشه‌ مشکلات کراپ را می‌توان در چالش‌هایی یافت که هر باشگاه بزرگی به آن دچار می‌شود، مثلا دوران گذار که البته برای بازیکنان این تیم پایانی ندارد و این باعث می‌شود که همگان به این موضوع پی ببرند که ستاره‌های این تیم کیفیت سابق خود را از دست داده‌اند و از ستاره بودن فاصله گرفته‌اند. همان‌طور که بسیاری از بازیکنان در طول تاریخ در چند فصل جرقه‌ای به چشم آمدند و برای همیشه خاموش شدند. برای یک فوتسالیست، هیچ چیزی ناخوشایندتر از این نیست که هواداران خودی تعهدتان را زیر سوال ببرند و گاهی شما را هو کنند. اگرچه می‌توان ادعا کرد که بازیکنان تیم به تاکتیک و نحوه تمرینات علی‌ افضل به بن‌بست خوردند و با فلسفه این مربی خو نگرفته باشند. اما اگر اوضاع در زمین بازی تغییری نکند، شاید الوند نیز، خانه مسابقات یک باشگاه فوتسال دسته اولی در فصل آینده باشد.

 

روزگاری تیم‌های کوچک و بزرگ در مصاف با علی افضل و تیم‌هایش و کراپ با مربیانش، بارها تسلیم شده بودند و همان‌ها حالا شمشیرهایشان را با نیش و کنایه درآورده‌اند. حقیقت این است که افضل نه تنها جایگزین مناسبی برای رضا لک نبوده و تاثیر چندانی در نتایج کراپ نداشته است، بلکه این فصل نه مربی با قوای تاکتیکی گره‌گشا و نه رهبر انگیزشی نشان داده. با این حال ۹ نبرد دیگر در راه است و بی شک تداوم ناکامی‌ها باعث می‌‌شود، تازیانه دشمنان بی‌رحمانه‌‌تر باشد.

کراپ در دیدار آینده خود مهمان پالایش نفت بندرعباس خواهد بود و مصافی بسیار دشوار برای آن‌ها به شمار می‌رود. این تیم تا پایان هفته هفدهم با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم جای گرفته و تنها هفت امتیاز با دومین تیم سقوط کننده فاصله دارد. اگرچه حال‌وروز فعلی این تیم، یک سقوط بزرگ تعریف می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها