کد خبر: 699533
تاریخ انتشار :

مصاحبه جنجالی ساپینتو: 3 مدیرعامل!می‌خواستم فرار کنم

ریکاردو ساپینتو اعتراف می‌کند در مقطعی که هدایت استقلال را بر عهده داشته است، به دلیل مشکلات متعدد، قصد داشته تا از ایران خارج شود.

مصاحبه جنجالی ساپینتو: 3 مدیرعامل!می‌خواستم فرار کنم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ساپینتو در آپوئل روزهای خوبی را سپری می‌کند و تیم او با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول رده‌بندی لیگ قبرس قرار دارد. هر چند که این تیم در آخرین جدال خود از هفته هفدهم برابر آپولون لیماسول متوقف شد، ولی آنها همچنان مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند.

ساپینتو که به دلیل کسب چهار پیروزی در ماه دسامبر به عنوان بهترین مربی ماه لیگ قبرس انتخاب شد، مصاحبه‌ای را با رسانه نوتیسیاس پرتغال انجام داده و در مورد مسائل مختلف به صحبت پرداخته است. بخش مهم این گفت‌وگو، به اظهارات مربی پرتغالی درباره فاصله اندکش تا ترک استقلال است.

سرمربی پرتغالی آپوئل در بخشی از این گفت‌وگو و درباره حضور در قبرس می‌گوید: آپوئل بهترین باشگاه قبرس است. آنها به طور معمول در رقابت‌های اروپایی و مسابقاتی چون لیگ قهرمانان نیز حضور داشته‌اند و از شرایط مالی خوبی برخوردار هستند. بازدید از قبرس تجربه بسیار مثبتی بوده است، آب‌وهوا و غذای اینجا به خوب پیش رفتن حضور در قبرس کمک می‌کند.

او می گوید: هوای اینجا در تمام طول سال آفتابی، با دمای بسیار خوب است و عملا باید گفت در قبرس زمستان وجود ندارد. علاوه بر این، این کشور دارای خط ساحلی زیبایی است. قبرس بدون شک کشور مناسبی برای سفر و تفریح است.

البته ساپینتو تجربه بدی از حضور در این کشور دارد و در همان روزهای نخست مورد دستبرد قرار گرفته است و کیف پول او را که در سمت راست خودرویش بوده، به سرقت برده‌اند.

مربی پرتغالی درخصوص تفاوت دوران حضور در استقلال و آپوئل می‌گوید: تجربه حضور در ایران متفاوت بود. با وجود اینکه من یکی از بهترین مربی‌های آنجا محسوب می‌شدم، اما وضعیت خیلی سختی داشتیم و ماندن در آنجا و کار کردن، چیزی شبیه معجزه بود.

ساپینتو با تمجید از بازیکنان ایرانی می‌گوید: بازیکن ایرانی حرفه‌ای و فداکار است و حتی با وجود اینکه ما هشت ماه در آنجا حقوق نگرفتیم اما فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم.

او با انتقاد از تغییرات متعدد مدیران باشگاه می‌گوید: زمانی که من در استقلال بودم، با سه مدیرعامل مختلف کار کردم. این موضوع هرگز برای من اتفاق نیفتاده بود. از نظر شرایط کاری، زمین مناسبی برای تمرین نداشتیم، سالن بدنسازی، ریکاوری و بخش پزشکی هم نداشتیم.

او می‌گوید: شرایط در آنجا دشوار بود. من باید با مشکلات کنار می‌آمدم ولی روزهایی که تجربه کردیم بسیار سخت بود، تا جایی که حتی به فکر خروج از ایران بودیم.

ساپینتو درخصوص تصاویری از جوش و خروش و درگیری‌هایش در بازی‌های استقلال و بازتاب آن در سراسر جهان می گوید که به عنوان یک مربی باید همیشه مراقب رفتارش باشد اما این کار همیشه آسان نیست.

سرمربی سابق استقلال درباره این حواشی گفت: من باید کمی جنبه احساسی خودم را کنترل کنم. اما این ویژگی شخصیت من است و نمی‌توانم از آن فرار کنم. در مسابقه من یک حیوان هستم. ما باید برنده شویم، من برای بردن هر کاری انجام خواهم داد. وقتی شکست می‌خوریم، گاهی اوقات می‌توانم به خودم هم صدمه بزنم. به عنوان یک مربی باید بیشتر مراقب باشم، اما همیشه آسان نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها