کد خبر: 699781
تاریخ انتشار :

بارسا عقب کشید: کاپیتان بایرن در منچسترسیتی!

دی اریو اسپورت امروز نوشت که علی رغم تمایل ژاوی برای در اختیار داشتن جاشوا کی میش، این بازیکن در صورت جدایی از بایرن، راهی منچسترسیتی خواهد شد.

بارسا عقب کشید: کاپیتان بایرن در منچسترسیتی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، جاشوا کیمیش در کادرفنی بارسا بازیکنی بسیار محبوب است و مهره ایده‌آلی برای خط هافبک به حساب می‌آید، اما در صورتی که این ملی پوش آلمانی تصمیم به ترک بایرن بگیرد، باشگاه کاتالان نمی‌تواند در رقابت با باشگاه‌های دیگر برای خرید او شرکت کند. 

منچسترسیتی از این حیث موقعیت کاملا بهتری دارد و در صورت شکست مذاکرات کیمیش برای تمدید که محتمل است، به سراغ او خواهد رفت. قرارداد این هافبک در سال 2025 به پایان می‌رسد و در حال حاضر با وجود اینکه بایرن پیشنهادات متعددی ارائه کرده است، توافق بر سر تمدید مقدور نشده است.

اسپورت امروز در این رابطه نوشت که جدایی کیمیش از بایرن در تابستان پیش رو بسیار محتمل است ولی بایرن او را با رقمی بالا واگذار خواهد کرد. اینکه تنها یک سال از قرارداد او باقی خواهد ماند باعث می‌شود رقم انتقالش کمتر شود اما شرایط مالی بارسا در تابستان 2024 نیز مطلوب نیست و توان رقابت با باشگاهی مثل سیتی را ندارد.

کیمیش در بایرن سابقه کار زیر نظر پپ گواردیولا را دارد و با مربی اسپانیایی بود که استعدادش شکوفا شد. پپ مشتاق است بار دیگر کیمیش را داشته باشد و مقصد بعدی او در صورت جدایی از بایرن، احتمالا سیتی است نه بارسلونا.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها