کد خبر: 699791
تاریخ انتشار :

بن‌بست بایرن در بازار زمستانی انتقالات

همیشه خرید در بازار انتقالات زمستانی دشوار است و حالا بایرن این را با همه وجودش حس می‌کند.

بن‌بست بایرن در بازار زمستانی انتقالات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، به نظر نمی‌رسد توماس توخل از عملکرد خط دفاعی تیم خود کاملا راضی باشد. مصدومیت مهم‌ترین مدافعان بایرن مانند دایو اوپامکانو یا دی‌لیخت در تیم فصل اول به ضرر بایرن تمام شد. موردی که در فصول دیگر رخ نداده بود.

به همین دلیل است که باین در حال بررسی بازار برای تقویت دفاع خود است و بازیکنی را در نظر گرفته است که بوندسلیگا را خوب می‌شناسد و در تیم فعلی خود نیز چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

از نوردی موکیله حرف می‌زنیم. مدافع میانی فرانسوی که در پی اس جی لوئیس انریکه، دقایق کافی به او نمی‌رسد. واقعیت این است که این مدافع زمانی که بازیکن لایپزیش بود نیز مورد توجه بایرن قرار داشت اما پاری سن ژرمن او را در سال 2022 با مبلغ 10 میلیون یورو به خدمت گرفت. روزنامه اکیپ امروز نوشت که موکیله حالا در اولویت خرید تیم آلمانی است و خود بازیکن نیز مشتاق است به بوندسلیگا برگردد. در واقع بایرن مونیخ ممکن است به بازیکن نیمکت نشین پاریس رضایت دهد که طبعا گزینه مورد علاقه هواداران نیست و شاید با موج انتقاد نیز روبه‌رو شود.

در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد علاقه بایرن به مدافعان بزرگ اروپایی مثل رونالد آرائوخو رافا واران یا اریک دایر منتشر شده بود ولی در بازار زمستانی خرید یک مدافع بزرگ دشوار است و شاید بایرن در نهایت به موکیله راضی شود. خریدی که بعید است در بین هواداران بازخورد خوبی داشته باشد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها