کد خبر: 699865
تاریخ انتشار :

انصراف اینتر از رقابت با یووه: این مدافع مال شما!

اینتر تصمیمی برای رقابت با یوونتوس برای جذب تیاگو دیالو، مدافع لیل، ندارد.

انصراف اینتر از رقابت با یووه: این مدافع مال شما!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اینتر از مدت‌ها قبل شرایط دیالو را زیر نظر داشت و مذاکراتی را هم با این بازیکن انجام داده بود تا بتواند پس از پایان مهلت قراردادش به‌صورت رایگان او را به خدمت بگیرد. 

اما یوونتوس خیلی زود وارد رقابت با این باشگاه شد و رسانه‌های ایتالیایی در روزهای اخیر خبر دادند که این باشگاه توانسته است با مدیران لیل و همچنین مدیر برنامه این بازیکن به توافق برسد و در یک قدیمی امضای قرارداد با او قرار دارد. 

این اتفاق ضربه بزرگی به اینتر بود که برای تقویت خط دفاعی تیمش روی این مدافع 23 ساله حساب کرده بود اما کالچومرکاتو مدعی شده است که مدیران این باشگاه تمایلی برای رقابت با یوونتوس برای خرید او و ارائه پیشنهاد بالاتر برای وسوسه کردن لیل ندارند. 

اولویت مدیران این باشگاه حالا به پیدا کردن گزینه متفاوت و بهتری نسبت به این بازیکن تغییر پیدا کرده است و آنها به‌صورت جدی در جست‌وجوی یک وینگ-بک درخشان با عملکردی با ثبات هستند که بتوانند در ترکیب این تیم به کار بگیرند. 

هرچند در این خبر تاکید شده که شاید آنها دیگر عجله زیادی هم برای جذب بازیکن در این پست نداشته باشند و این کار را به پنجره تابستانی موکول کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها