کد خبر: 699885
تاریخ انتشار :

بارسا کوتاه نمی‌آید: پول نداریم ولی بازیکن می‌خریم

بارسلونا با وجود مشکلات مالی همچنان به دنبال جذب بازیکن در پنجره زمستانی است.

بارسا کوتاه نمی‌آید: پول نداریم ولی بازیکن می‌خریم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه‌چندان خوب بارسلونا در چند هفته اخیر باعث شده که انتقادات از بازیکنان این تیم و خصوصا ژاوی در راس کادر فنی افزایش پیدا کند. 

این مربی جوان جلسات متعددی را با مدیران این باشگاه از جمله دکو در پست مدیر ورزشی برگزار کرده و به آنها تاکید کرده که نیاز دارد تیمش را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی تقویت کند و بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد. 

حضور ویتور روکه در این تیم باعث شده است که آنها امیدوار به تقویت خط حمله و استفاده بهتر از فرصت‌های گلزنی باشند اما ژاوی اعلام کرده که خواهان جذب یک هافبک به عنوان جانشین گاوی است که به دلیل پارگی رباط صلیبی و مینیسک حداقل 10 ماه از میادین دور خواهد بود. 

این در حالی است که بارسلونا به دلیل قوانین خاص لالیگا و تعیین سقف پرداخت دستمزد با مشکلات بسیاری مواجه شده است اما روزنامه موندو دیپورتیوو مدعی شده است که قوانین فرپلی مالی نمی‌توانند مانعی برای بارسا باشند. 

مدیران این باشگاه در حال حاضر به‌صورت جدی به دنبال پیدا کردن گزینه مناسبی برای تقویت خط میانی این تیم هستند. آنها چند هافبک را زیر نظر دارند اما هنوز به توافق نهایی نرسیدند و امیدوار هستند که بتوانند راهی هم برای ثبت قرارداد خرید جدیدشان در صورت نهایی شدن پیدا کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها