کد خبر: 700311
تاریخ انتشار :

این خط این نشان، مورینیو اتمام حجت کرد

ژوزه مورینیو فاش کرد که با برخی بازیکنان کم‌کار رم جلسه داشته و با آنها گفت‌وگویی جدی داشته است.

این خط این نشان، مورینیو اتمام حجت کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو که همه را به عبارات جذاب و تیترهای عالی خود عادت داده، امروز در کنفرانس مطبوعاتی بازی با میلان به قضیه غیبتش در تمرین اخیر رم و نیز عدم عذرخواهی باشگاه پس از شکست در دربی برابر لاتزیو و اتفاقات تلخ اواخر بازی حرف زد.

مورینیو که غیبت دیبالا را تایید کرد، در مورد عدم حضورش در یکی از تمرینات اخیر رم پس از دربی گفت: «ماه‌ها پیش برای شرایطی که نیازی به توضیح آن نیست، به یک روز مرخصی نیاز داشتم. به مدیر تیم گفتم و تصمیم گرفتیم که مرخصی بعد از دربی باشد. من 15 ساعت از رم دور بودم و به نظرم مسخره می‌آید که مجبور شوم در مورد آن توضیح بدهم. من به هیچ وجه قبول ندارم که عشق، حرفه‌ای بودن و تعهدم به رم برای این کار زیر سوال رفته باشد. اگر نمونه کاملی از حرفه‌ای بودن وجود داشته باشد، آن من هستم. من بیش از 20 سال است که هیچ بازی و تمرینی را بی‌دلیل از دست نداده‌ام.»

مورینیو در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه پس از تصویر زشت تیم مقابل لاتزیو از هواداران عذرخواهی نکرده است، گفت: «من هم عضوی از باشگاه هستم. من رئیس نیستم، اما مربی و بخشی مهم از باشگاه هستم. تا زمانی که اینجا هستم، خودم را نماینده باشگاه می‌دانم و حرف‌هایی می‌زنم که معتقدم مردم می‌خواهند بشنوند. این فقط یک وظیفه نیست، روش زندگی من است و در این لحظه معتقدم که حرف‌های من خیلی معنادار و مفهومی خواهد بود. نمی‌دانم چند دربی تجربه کرده‌ام، 150 یا 200 تا و خوب می‌دانم دربی چیست. مثلا برای یک هوادار چلسی بازی با آرسنال با منچسترسیتی یکسان نیست و برای یک هوادار اینتر که مقابل یوونتوس بازی می‌کند، اهمیتش فراتر از بازی مقابل رم است.»

مورینیو در مورد بازی بدون دیبالا گفت: «پیدا کردن راه‌حل برای بازی بدون دیبالا مانند یافتن راه حل برای بازی بدون هالند برای گواردیولا نیست، زیرا او خولین آلوارز را دارد. اگر پوچتینو نمی‌تواند روی استرلینگ حساب کند، مودریک بازی می‌کند و اگر دیاز برای کلوپ بازی نمی‌کند، ژوتا بازی می‌کند. اگر کسی نمی‌خواهد بفهمد که رم بدون پائولو دیبالا یک رم متفاوت است، نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم.»

برخورد با برخی بازیکنان: «من با برخی از بازیکنان در مورد نگرش آنها صحبت کردم و هیچ مشکلی نبود، زیرا در برخورد با آنها احترام‌ها حفظ شد و همه چیز را خیلی واضح گفتم. جلسه سختی به خصوص با برخی از آنها داشتم. بازیکنانی هستند که لزوماً باید بیشتر از نظر فردی خودشان را در میدان نشان دهند. من با آنها اتمام حجت کردم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها