کد خبر: 700769
تاریخ انتشار :

شوک به لیورپول: صلاح با الهلال به توافق رسید

رسانه‌های عربستانی مدعی شده‌اند که محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، با باشگاه الهلال به توافق رسیده است.

شوک به لیورپول: صلاح با الهلال به توافق رسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، درخشش صلاح در لیورپول به اتفاقی عادی و همیشگی در چند سال اخیر تبدیل شده و او این فصل هم یکی از ستاره‌های بی چون و چرای تیمش است که نقش مهمی در صدرنشینی آنها در لیگ برتر انگلیس ایفا کرده است. 

این بازیکن در طی این مدت همیشه مشتریان بسیاری داشت و باشگاه‌های بزرگ اروپایی تمایل زیادی به جذبش داشتند اما تصمیم گرفت همچنان به حضورش در آنفیلد و بازی با پیراهن لیورپول ادامه دهد و حاضر به جدایی از این باشگاه نشد. 

اما حالا به نظر می‌رسد که تجربه بازی در لیگ عربستان و دریافت دستمزدهای هنگفت از باشگاه‌های این کشور باعث شده است که او برای ترک لیورپول وسوسه شود و احتمالا تصمیمی متفاوت با گذشته بگیرد. 

روزنامه الریاضیه عربستان خبر داده که باشگاه الهلال در چند هفته اخیر مذاکراتی با مدیران برنامه این ستاره مصری داشته و توانسته است او را برای پیوستن به جمع بازیکنان این تیم در فصل آینده متقاعد کند و او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیورپول را ترک خواهد کرد. 

این ادعا در حالی مطرح شده که لیورپول حاضر نشد در پنجره تابستانی گذشته پیشنهاد هنگفت و باورنکردنی الاتحاد برای جذب این بازیکن را قبول کند اما حالا شرایط متفاوت است. قرارداد صلاح با این باشگاه در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و شاید تابستان آینده آخرین فرصت فروش او باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها