کد خبر: 700901
تاریخ انتشار :

امباپه: با دیدن ستاره‌های رئال سرم گیج رفت

کی لیان امباپه، مهاجم پا ری سن ژرمن، اعلام کرد که مدت کوتاهی را در کمپ رئال مادرید سپری کرده و آنجا از هیجان ملاقات با ستاره‌های این باشگاه هیجان‌زده شده است.

امباپه: با دیدن ستاره‌های رئال سرم گیج رفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در گزارشی با عنوان "Envoyé Spécial" که این پنج‌شنبه شب از شبکه فرانس 2 پخش می‌شود صحبت کرده و در آن درباره همه چیز صحبت می‌کند.

او درباره تمایل برای تشکیل خانواده، نژادپرستی، شکست در فینال جام جهانی 2022 مقابل آرژانتین، المپیک 2024، رابطه با والدین و درآمدش صحبت کرده است.

با این حال به سوال درخصوص آینده او که بسیار قابل توجه است در این برنامه پرداخته نمی‌شود.

از او سوال شد اگر یک روز نامرئی شود، دوست دارد چه کاری انجام دهد. امباپه پاسخ داد: "دوست دارم بی‌سر و صدا در یک رستوران غذا بخورم، بیرون بروم، با دوستانم باشم، مهمانی ناشناس بگذارم... صبح روز بعد، در یک تراس آفتاب بگیریم، دوست دارم به اتفاقات کوچک زندگی توجه کنم."

او منکر این نشد که سالانه حدود 100 میلیون یورو درآمد دارد. او به الیز لوست، مجری برنامه، پاسخ داد: "حقیقت این است که من دقیقاً رقم آن را نمی‌دانم. در 12 سالگی فکر می‌کردم پول زیادی در فوتبال وجود دارد. من شایسته پولی هستم که به دست می‌آورم. این پول را از کسی ندزدیده‌ام. دنیا اینگونه است."

فائزه العماری، مادر کیلیان به همراه دلفین ورهیدن، وکیل خانوادگی امباپه بخش اساسی این گزارش هستند: "هیچ گناه و شرمی وجود ندارد. اگر می‌توانستیم 10 هزار میلیون قرارداد ببندیم، این کار را انجام می‌دادیم زیرا این سیستم است که چنین چیزی را می‌خواهد."

داستان کیلیان و رئال مادرید مدت‌هاست که مورد توجه قرار دارد. او در این مصاحبه درباره حضورش در آکادمی باشگاه اسپانیایی هم صحبت کرده است. امباپه در این مورد گفت: "مادرم من را به کلاس‌هایش برد. این کلاس یک هفته بود اما در آن زمان از سوی رئال مادرید دعوت شده بودم، به همین دلیل دوره آموزشی سال سوم خود را در سه روز انجام دادم. من 4 روز را در رئال مادرید گذراندم، آنجا واقعا سرم گیج رفت. همه ستاره‌ها، همه امکانات و این‌ها را دیده بودم. الان من این را به شما می‌گویم اما در آن زمان متوجه نشدم. با خودم گفتم مادرم اینجا چه کار می‌کند؟ من بی‌سر و صدا آنجا بودم، او سپس من را به فرانسه آورد. وقتی کوچک‌تر هستید متوجه نمی‌شوید، اما حالا که به گذشته نگاه می‌کنم، حق با او بود. در آن سن من هم همین کار را کردم. انگار که ستاره‌ها را لمس کرده بودم و باید به زمین برمی‌گشتم."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها