کد خبر: 701057
تاریخ انتشار :

جوان‌های پرسپولیس مشتاق‌ترین منتظران سرمربی جدید

بازیکنان امید و جوانان پرسپولیس مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ یک برنده از زمین بیرون آمدند.

جوان‌های پرسپولیس مشتاق‌ترین منتظران سرمربی جدید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم اصلی پرسپولیس در نیمه نخست بازی با چادرملو اردکان به تساوی یک – یک دست یافت اما بازیکنان جوان پرسپولیس در نیمه دوم این بازی مقابل حریف پیروز شدند تا نشان دهند برای رسیدن به ترکیب این تیم در نیم فصل دوم انگیزه دارند. هر چند در نیمه دوم این بازی تدارکاتی شاهد تغییرات زیادی در ترکیب حریف لیگ یکی بودیم اما بازیکنان جوان پرسپولیس این نیمه را با یک گل به سود خود تمام کردند که این گل با پاس امید فهمی و ضربه نهایی حسین حاجی‌زاده به ثمر رسید.

در نیمه دوم ترکیب پرسپولیس کلا تغییر کرد و تمام نفرات جوان و زیر 23 سال در ارنج ابتدایی قرار گرفتند. در این میان برخی بازیکنان از ابتدای فصل همراه تیم اصلی بودند و نفراتی شناخته شده‌تر به حساب می‌آمدند که برخی‌ از آنها در لیگ برتر بازی کرده‌اند. میلاد سورگی و علیرضا بابایی از جمله این نفرات بودند ضمن اینکه بازیکنانی مثل امیررضا رفیعی، مهرشاد اسدی و امید فهمی هم بارها روی نیمکت تیم خود در لیگ برتر و حتی لیگ قرمانان آسیا نشسته و تجربیات گران‌بهایی از این مسابقات حتی با در نظر گرفتن اینکه به میدان نرفتند، به دست آوردند.

در بازی‌های آخر نیم فصل اول هم بازیکنانی مثل سهیل صحرائی به فهرست پرسپولیس رسیده بودند که همه این نفرات در کنار بازیکنانی مثل حسین حاجی‌زاده، محمد بادپا، ابوالفضل اناری، مجید خزایی، علی‌اصغر شیخ الاسلامی و امیررضا شیخی‌زاد در نیمه دوم بازی با چادرملو به میدان رفتند و برنده از زمین خارج شدند.

باید دید با حضور سرمربی جدید در راس کادر فنی پرسپولیس چند نفر از این بازیکنان قادر خواهند بود در تمرینات تیم اصلی حاضر باشند  و کدامشان شانس حضور در لیست مسابقات و بازی را پیدا می‌کنند.

البته این بازیکنان جوان حالا با امیدواری بیشتری در تمرینات تیم اصلی حاضر می‌شوند و از همه بیشتر منتظر حضور سرمربی جدید هستند چرا که سرمربی خارجی جدید بدون پیش زمینه وارد این تیم خواهد شد و ممکن است بازیکنی که تاکنون در لیگ برتر به میدان نرفته را به یک‌باره به ترکیب بیاورد و یا به برخی از این جوان‌ها در مسابقات لیگ برتر میدان دهد.

 

پرسپولیس دو بازیکن جوان خود را هم به دلیل مصدومیت در تمرینات پیش فصل از دست داد. علیرضا عنایت‌زاده و علیرضا خدادادی دو بازیکنی بودند که با مصدومیت رباط صلیبی چند ماه قبل جراحی شدند و کم کم آماده بازگشت به میدان می‌شوند. از سوی دیگر پرسپولیس دو بازیکن زیر23 سال از تیم عقاب جذب کرده که آنها هم وارد کورس رقابت بین بازیکنان جوان تیم خواهند شد. بدین ترتیب مبین رنجبری و نیما معروف بیگی هم در تمرینات تیم اصلی شرکت خواهند کرد و شانس دیده شدن توسط سرمربی جدید را خواهند داشت.

در نیم فصل اول غیر از میلاد سورگی و دقایق کوتاهی از بازی آخر مقابل مس رفسنجان که علرضا بابایی به میدان رفت بازیکن زیر 23 سال دیگری برای پرسپولیس بازی نکرد در حالی که سپاهان و ژوزه مورایس با وجود برخورداری از ستاره‌های نامدار از سه بازیکن زیر 23 سال در ترکیب اصلی بهره برد و حالا انتظار می‌رود سرمربی خارجی جدید پرسپولیس نیز به بازیکنان جوان توجه بیشتری داشته باشد و شاهد یک تحول در ترکیب این تیم باشیم به‌خصوص اینکه بیشتر بازیکنان اصلی پرسپولیس یا بالای 30 سال سن دارند یا در حوالی 30 سالگی به‌سر می‌برند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها