کد خبر: 701133
تاریخ انتشار :

سرقت بزرگ یونایتد از سی تی: مغز متفکر قهرمانی‌ها رفت!

منچستر یونایتد با انتصاب عمر برادا از منچستر سی تی به عنوان مدیر اجرایی جدید خود، اتفاق بزرگی را رقم خواهد زد.

سرقت بزرگ یونایتد از سی تی: مغز متفکر قهرمانی‌ها رفت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد به دنبال مدیرعاملی برای جانشینی ریچارد آرنولد است که پیش از فروش ۲۵ درصد از سهام باشگاه به سر جیم راتکلیف، الدترافورد را ترک کرد.

این جست و جو آنها را به سمت برادا، یکی از مردان کلیدی پشت موفقیت‌های اخیر سیتی در داخل و خارج از زمین، سوق داد. یونایتد به دنبال فردی باسابقه و ثابت‌شده در فوتبال با توانایی بالایی در بخش تجاری بود. برادا در این زمینه‌ها در سیتی و قبلا در بارسلونا عالی عمل کرده است.

او قرار است در یونایتد مدیر اجرایی هر دو حوزه باشد، به.علاوه در هیئت مدیره باشگاه هم یک صندلی خواهد داشت و به مالکیت جدید باشگاه گزارش می‌دهد.

در بیانیه سیتی آمده است: «باشگاه منچستر سیتی تایید می‌کند که عمر برادا از سمت خود به عنوان مدیر اجرایی در سیتی گروپ استعفا داده است. باشگاه تصمیم او برای جستجوی یک چالش جدید را درک می‌کند. او با قدردانی و بهترین آرزوها از سمت ما، باشگاه را ترک خواهد کرد.»

برادا در سال ۲۰۱۱ از بارسلونا به سیتی پیوست. او در سیتی چند نقش مدیریتی را تجربه کرد و از سال ۲۰۱۶ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه کار می‌کرد. او نقش بزرگی در نقل و انتقالات تیم اصلی، به‌خصوص جذب ارلینگ هالند داشت. انتظار می‌رود انتقال او به منچستر یونایتد به‌زودی رسمی شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها