کد خبر: 701636
تاریخ انتشار :

آقای ژاوی تابستان نه، همین حالا برو!

بسیاری از دوست داران بارسا که از شرایط فعلی تیم محبوبشان ناراضی هستند، معتقدند ژاوی بهتر است تا دیر نشده برود و این کار را به تابستان موکول نکند.

آقای ژاوی تابستان نه، همین حالا برو!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیشب در یکی از عجیب‌ترین بازی‌های ممکن که ژاوی از آن به عنوان بی‌رحمانه‌ترین دیدار عمرش یاد کرد، به ویارئال 3-5 باخت تا نه تنها شانس قهرمانی در لالیگا را تا حد زیادی از دست بدهد که ژاوی را نیز مجاب به تصمیم‌گیری در مورد آینده‌اش کند.

مربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت که در پایان فصل از بارسا تحت هر شرایطی خواهد رفت: «در ۳۰ ژوئن باشگاه را ترک خواهم کرد. این تصمیمی است که ما با کادر فنی گرفته‌ایم. بارسا نیاز به تغییر مسیر دارد. به عنوان یک راه‌حل، بهترین کار این است که در ۳۰ ژوئن باشگاه را ترک کنم. فکر می‌کنم این به تغییر پویایی تیم کمک می‌کند. هنوز فکر می‌کنم که می‌توانیم فصل بسیار خوبی داشته باشیم، اما من باید قبل از خودم به فکر باشگاه باشم. بیشترین مسئولیت بر عهده من است. فکر می‌کنم این پروژه بسیار خوب عمل کرده، اما به‌نظرم این تصمیم به بازیکنان و باشگاه کمک می‌کند. حالم خوب است، اما چند روزی است که این تصمیم را گرفته‌ام. نمی‌خواهم مانعی برای بارسا باشم. من مشکلی برای باشگاه نخواهم بود.»

پس از این تصمیم ناگهانی که کسی انتظارش را نداشت، دوست‌داران بارسا در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های مختلفی نشان دادند اما بیشتر سوالات در این رابطه بود که چرا ژاوی همین حالا نمی‌رود؟

تیم در سراشیبی است و در 15 روز سوپرجام، کوپا دل ری و لالیگا را از دست داده و در لیگ قهرمانان نیز بعید است به جایی برسد.

ژاوی می‌گوید مشکلی برای تیم نیست؛ اما اگر بارسا در بازی‌های بعدی نیز تحقیر شود و در لیگ قهرمانان زودهنگام حذف شود، او چاره‌ای جز استعفا قبل از پایان فصل نخواهد داشت تا به این ترتیب باشگاه را از تصمیم به اخراج و پرداخت غرامت به وی نجات دهد. به واقع دلیل این تاخیر در جدایی چیست؟ فراموش نکنیم که ژاوی اخیرا قراردادش را تمدید کرد و بارها از سوی باشگاه حمایت شده است. تابستان نه ژاوی، بهتر بود همین دیروز می‌رفتی.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها