کد خبر: 701762
تاریخ انتشار :

فداکاری اسطوره: ژاوی پولش را به بارسا بخشید

ژاوی، سرمربی بارسلونا، تصمیمی برای دریافت هشت میلیون یورو پاداش قراردادش از این باشگاه ندارد.

فداکاری اسطوره: ژاوی پولش را به بارسا بخشید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ژاوی برای ترک باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری باعث شد که تمامی مدیران، بازیکنان و هواداران این تیم در شوک فرو بروند و این جنجال هنوز ادامه دارد. 

شکست سنگین و باورنکردنی برابر ویارئال با نتیجه 3-5 باعث شد که او دیگر توانایی ادامه حضور روی نیمکت این تیم را نداشته باشد و پس از پایان بازی اعلام کرد که تنها تا اتمام فصل جاری به حضورش در راس کادر فنی بارسا ادامه خواهد داد.

گمانه‎‌زنی‌ها برای انتخاب جانشین این مربی جوان از همین حالا آغاز شده و گزینه‌هایی متفاوت از دی زربی و یورگن کلوپ تا میکل آرتتا و لوئیس انریکه به‌عنوان جانشینان احتمالی او از سوی رسانه‌های مختلف معرفی شده‌اند. 

حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که ژاوی به باشگاه بارسا اعلام کرده که تصمیمی برای دریافت هشت میلیون یورو از پولش از آنها ندارد و به این ترتیب این مبلغ را به این باشگاه بخشیده است. 

همچنین گفته می‌شود که اعضای کادر فنی او هم نزدیک به چهار میلیون یورو را به باشگاه بارسلونا بخشیده‌اند و به این ترتیب آنها حالا 12 میلیون یورو که قرار بود به این افراد بپردازند را در اختیار خواهند داشت که اقدامی قابل توجه از سوی ژاوی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها