کد خبر: 701882
تاریخ انتشار :

پس از توافق با طارمی: اینتر به پورتو هم خبر داد!

مدیران اینتر به صورت رسمی به باشگاه پورتو درباره مذاکره با مهدی طارمی، ستاره ایرانی این تیم، و توافق با او خبر دادند.

پس از توافق با طارمی: اینتر به پورتو هم خبر داد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد طارمی با پورتو در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او دیگر تصمیمی برای ادامه همکاری با این باشگاه ندارد و به دنبال کسب تجربه جدیدی است. 

این مهاجم 31 ساله از مدتی پیش با باشگاه اینتر در تماس بود و با توجه به این که وارد شش ماهه پایانی قراردادش شده، اجازه دارد که با هر باشگاهی مذاکره و حتی پیش قرارداد امضا کند و به نظر می‌رسد که توافق نهایی بین او و مدیران اینتر به دست آمده است. 

این ستاره ایرانی آماده است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده قراردادی سه ساله را به اینتر به امضا برساند و گفته می‌شود که دستمزدش در این باشگاه حدود سه میلیون یورو خواهد بود. این در حالی است که او تابستان گذشته در یک قدمی پیوستن به میلان بود اما این انتقال در لحظه آخر منتفی شد. 

حالا کالچومرکاتو خبر داده است که اینتر رسما پیامی برای مدیران پورتو ارسال کرده و به آنها درباره مذاکراتی که با طارمی داشته اطلاع داده و اعلام کرده است که آماده امضای قرارداد با او در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد است. 

تنها گام باقی مانده تا رسمی شدن این انتقال، حضور طارمی در تست پزشکی باشگاه اینتر و امضای قرارداد است که در فرصت تعیین شده از سوی آنها انجام خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها