کد خبر: 701908
تاریخ انتشار :

ترکیب تدافعی و عجیب کلینزمن برابر عربستان

تیم ملی کره جنوبی با یک مهاجم و حضور چند مدافع در ترکیب خود به مصاف عربستان می رود.

ترکیب تدافعی و عجیب کلینزمن برابر عربستان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا بین عربستان و کره جنوبی برگزار می شود. یورگن کلینزمن برای این مسابقه چند تغییر مهم و غیرقابل پیش بینی را در ترکیب تیمش ایجاد کرده است.

چو هیون وو در درون دروازه کره ای ها قرار گرفته است. کیم مین جائه ستاره مطرح خط دفاعی کره باز هم در ترکیب اصلی قرار دارد. در ابتدا عنوان شد که کیم جین سو در ترکیب اصلی قرار دارد که کره ای ها ترکیب خود را اصلاح و سئول یونگ وو را جانشین او کردند.

کیم تائه هوان بازیکنی است که در دو دیدار ابتدایی برابر بحرین و اردن به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و مقابل مالزی فیکس بود ولی در این مسابقه از ابتدا بازی می کند. جئونگ سئونگ هیون مدافع اولسان که در بازی با مالزی نیمکت نشین بود، به ترکیب اصلی بازگشته است.

کیم یو گونگ نیز وضعیت مشابهی دارد. برابر بحرین 19 دقیقه بازی کرد، مقابل اردن به میدان نرفت و در بازی با مالزی مهره ترکیب اصلی کره بود و حالا او نیز در جمع یازده نفر ابتدایی قرار دارد.

لی کانگ این ستاره پاریس و تیم ملی کره به مانند سه دیدار قبلی از ابتدا بازی می کند. لی جائه سونگ بازیکن ماینتس، هوانگ این بئوم و وو یو چئونگ بازیکن اشتوتگارت نیز جزو بازیکنان آغاز کننده بازی هستند.

جو کیو سئونگ که در هر سه بازی قبلی کره جنوبی از ابتدا به میدان رفته بود، امروز نیمکت نشین است تا سون هیونگ مین کاپیتان کره ای ها به تنهایی در خط حمله تیمش به میدان برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها